Hoppas ni är ordentligt fyllesjuka idag!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Pizza beställd,:) en timma skulle det ta att få hit den :mad: många bakfulla jevlar som skall ha pizza idag :mad:

Rövhattarna på utkörningspizzan skulle ha 40 spänn för att köra ut idag! :mad: Det är gratis annars. :mad: :mad:
Nu blir det en timmes plågsam väntan. Får fortsätta hålla mig vid liv medelst cola.

Rövhattarna på utkörningspizzan skulle ha 40 spänn för att köra ut idag! :mad: Det är gratis annars. :mad: :mad:
Nu blir det en timmes plågsam väntan. Får fortsätta hålla mig vid liv medelst cola.

Dom tog mer här me' :mad:

3 pizzor 220:- jevla rövare :mad:

Jag ville ha den där "turksmaken" och jag lyckas inte få till den när jag bakar själv.

Det är väll bara för dig att skaka fram "the secret ingredient" så ska du nog se att det smakar mer likt:hihi :zpy

Jag fick fel pizza idag.:mad: Min dag är förstörd, inte kunde de bjuda på sallad eller dricka pga det lilla error de gjort grrrrr

Har nog aldrig mått så bra efter ett rejält nyårsparty som idag, tack vare alla bra tips & en massa Resorb så slapp jag "skallebanket" & inte behövde jag krama toalettstolen heller... :D :D :D

Jag fick fel pizza idag.:mad: Min dag är förstörd, inte kunde de bjuda på sallad eller dricka pga det lilla error de gjort grrrrr

Va? Bjuder dom inte alltid på sallad? Jävla snålt isf.

Okristligt tidigt, lade mig kl 3 gick upp kl sex :näsblod

:jisses

Jag ville ha den där "turksmaken" och jag lyckas inte få till den när jag bakar själv.

:hihi

Dom tog mer här me' :mad:

3 pizzor 220:- jevla rövare :mad:

Haha, skojar du? Ockrade dom? :rofl

Last edited:
Jag hade migrän halva nyårsafton och hela nyårsdagen :( Kul att supa med ett sprängande huvud, än värre att vara bakis med ett.
Jag har fortfarande ont i huvudet, och jag tar bakfylla framför detta varje dag i veckan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT