G-man
FÖR tillfället ej B-NNAD
Det viktigaste att tänka på när det gäller hoodies och hojåkning är att alltid lämna hoodien hemma! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag brukar ha en under de kallare tiderna av säsongen, eftersom det tar en del vind. Jag föredrar en utan dragkedja, eftersom man inte riskerar att repa tanken då. Men det är väl rätt valfritt skulle jag säga![]()
det vickTigA är inte om du har kedja elelr inte utan att det är tufft tryck på den!!!1!oneone
Vad är ett tufft tryck? Typ trafikverket?Jag funderar mest på: när blir man för gammal för Hoodie? 26? 32? 33? 33,5?

Hur blir det om man klotar med hoodie ovanpå skinnstället?
Med skinn så kasar man ju på asfalten, är det inte så att en hoodie hade "ryckt tag" i asfalten vilket hade gjort att man börjar rulla osv och bryter massa ben...?

Overruled, den där pajasserien fanns inte när diskussionen startade.
Hahahahahahahahaaa
Gott om lama ursäkter. Det handlar ju enbart om att se lite extra jEtehEftIg ut. Sluta lura er själva...det är ändå få som går på det...
Hahahahahahahahaaa
Gott om lama ursäkter. Det handlar ju enbart om att se lite extra jEtehEftIg ut. Sluta lura er själva...det är ändå få som går på det...

Säger han som aldrig testat? Vi andra kan inte rå för att du är 70. Dessutom skyddar skinnställ bättre än allväders så jag föredrar en tröja över stället framför allväders när det är kallt. Och ja, det blir skillnad, ganska mycket skillnad tillochmed.
), men i street-creddiga kretsar lagom o-cool sådan med Husabergtryck...gjorde noll skillnad en aprilmorgon på väg mot Gelleråsen, varken vindskydd eller extra värme.
Vad ska man ha istället då om man fryser? Något bra tips?
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |