Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Icke, det är blandskruven för bränslet till venturin.
Det sitter en liten skruv bredvid tomgångsskruven. Kanske är den du tänker på?Vart sitter luftskruven då?![]()
Vart sitter luftskruven då?![]()
ser det bra ut.
jag fick skala av sätet en bit också Kolla bildBoost jeg har faktisk tatt av helt ned til ventilsete toppen,men det kommer sikkert ikke fram på bilde. kunne du sette opp en forgasser til meg,eg ser du er dyktige.selvfølgerlig skal jeg betale for det.![]()
![]()
Jo jag kan sette upp en förgasare åt dig.. Vad du nu menar med sette upp? Bestycka in eller porta?
Kolla första inlägget i tråden! Där är bra länkar.nu är förasaren ivägskickad på portning
kommer nästa grej, ventilinställning, hur göra? =)
Finns det nån hyfsad guide för det nånstans?
Mvh
Micke
Hej! Har letat mig blå efter lite roligare dekaler till XRn utan att lyckas så värst bra. Hittade FMFs gamla som jag gillade - slutat tillverkas. White Bros hade en snygg - finns inte längre etc. Så snackade jag med en granne som tyckte jag skulle kolla med www.thorsellsreklam.se. "Jaaa, men vi har inga mallar". Nu har de det och denna design kom Tero fram med. Klart vettiga att ha att göra med! Har inte monterat dem ännu iom att jag skall åka lite skog innan motardkitet åker på, men det ser bra ut, tycker jag. (kass bild)
Hörs!
//F
nu är förasaren ivägskickad på portning
kommer nästa grej, ventilinställning, hur göra? =)
Finns det nån hyfsad guide för det nånstans?
Mvh
Micke

vad tog dom för dekalerna?
Tackar, får prova!
Hur är det på XR:en, läst nåt om att det inte är det att det blir mer spel på ventilerna med tiden utan mindre, stämmer det? Beöver man nåt mer eller är det bara justerskruvar? Ser inte ut som mer på sprängskisserna men men...
mvh
Micke
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|