Holy shit vad grova ror!! Du kommer tappa allt vad vrid och hk heter fore 7000v
. Mina 38mm dvs 35,5 inv som ar dragena samma vag som dina tappar en hel del upp till 6000v men sedan slar dom allt. Men med sa grova som du har kan aven sluteffekten pa 8000v bli lidande.. For lag gashasighet och inget sug ur toppen.
passa vevstaken !! Ligg inte pa 8000v hela tiden som man vill gara med sa valsamma krokar
Ska bli intresant att ,,,hora,,, utlatande
Skruva forst pa luftskruven for att fa ner tomg fortare ,,dra in den till nastan stangt..
blir det battre da . sa kan du stoppa i storre munstycke i LF. Jag brukar satta i allt fran 25 till 30. kolla att det sitter 1,5mm i hogfart.
Stuper den vid snabba gaspadrag fran laga varv brukar axpumpen vara for lite pastallde.. Se till att den slar till omedelbart...stjarnskruv rakt bakifran .... och skruva upp den lilla insexskruv som sitter rakt uppifran och staller slaglangden. Uppot ger langre sprutstrale.
. Mina 38mm dvs 35,5 inv som ar dragena samma vag som dina tappar en hel del upp till 6000v men sedan slar dom allt. Men med sa grova som du har kan aven sluteffekten pa 8000v bli lidande.. For lag gashasighet och inget sug ur toppen.passa vevstaken !! Ligg inte pa 8000v hela tiden som man vill gara med sa valsamma krokar
Ska bli intresant att ,,,hora,,, utlatande
Var sitter lågfartens munstycke på Tm 40 då?
Skruva forst pa luftskruven for att fa ner tomg fortare ,,dra in den till nastan stangt..
blir det battre da . sa kan du stoppa i storre munstycke i LF. Jag brukar satta i allt fran 25 till 30. kolla att det sitter 1,5mm i hogfart.
Stuper den vid snabba gaspadrag fran laga varv brukar axpumpen vara for lite pastallde.. Se till att den slar till omedelbart...stjarnskruv rakt bakifran .... och skruva upp den lilla insexskruv som sitter rakt uppifran och staller slaglangden. Uppot ger langre sprutstrale.
Last edited:
...