Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara för det upptäckte jag idag att den dricker olja. Skoj!
Har precis kommit hem efter 2 timmar på traktorstigar, skogsstigar och skoterleder, fan så kul och jobbigt det är! Måste köpa skydd och höjja tempot!
Efter era grisar blivit genomvarma låter era kopplingar typ rasslande/skrapande när ni frikopplar?

Googla om detta det finns spaltmeter att läsa om denna "barnsjukdom"Är den tillverkade 2001 så ska det, vad jag vet, vara fixat!2001 som gått 1250mil.
Har googlat på det och det blir nog att ta upp och kika på kopplingen
Lockners brukar väl ha saker hemma. Annars har jag handlat av cmsnl.com, har funkat bra.Någon som vet vars man kan köpa kedjeglidare (eller vad det nu heter)? Börjar bli dags att byta den främre, den bakre kan man ju bara vända på. Kanske går att göra egen i värsta fall av oxalit (vit hårdplast)?
Passar samtidigt på att fråga vars man kan beställa nya oljenivåsticka? Är det Honda ÅF som gäller? Plastgängan är helt åt helvete...
CC-prdukter har passande. Bara att kolla upp en återförsäljare till dom.Ni som har Dallara motard fälgar: vet ni var man köper ekrar till dessa?
Ekrarna på mina har börjat rosta lite och vill helst få tag i rostfria nya.
CC-prdukter har passande. Bara att kolla upp en återförsäljare till dom.
Mät tjocklek, längd och böjvinkel så är det enkelt att få rätt.
Japp, jag körde med gradskivan, funkade bra!Tack!
Men är det inte lite svårt att möta "böjvinkel" så att det blir exakt? Dags att ta fram den gamla gradskivan?
Hej
Här länge suktat efter en rolig offroadhoj men har fått för mej att Xr:en vägde alldeles för mycket för mina ändamål,så jag tittade på bla Ktm 625.
Letade fram en gammal Bike tidning idag som testade offroadhojar där Ktm 625 och Xr 650 var med,och det visade sig att uppmätt vikt fulltankade så väger xr 143 kg mot 625 142kg !
För mig var detta en nyhet,jag trodde att xr:en skulle väga som ktm 640 eller så, dvs 180kg tankad men ack så fel jag hade och nu fick jag ny beslutsångest![]()
Effekten är dessutom nästan samma,det skiljer 1hk till fördel för 625,men den har enligt testarna en väldigt rå gång och vibrerar mycket vilket kan bli jobbigt om man måste köra en del transportsträcka på asfalt,som jag måste göra för att komma till skogen/grusvägarna,så frågan är egentligen bara denna,upplevs XR som mycket klumpigare än ktm 625,eller är det ganska lika ?
Elstart kan jag leva utan dessutom är det väl bättre service intervaller på xr ?
Det ska smiskas grus och ev is om det blir vinter,samt lättare enduro för motionssyfte,ej tävling.
Vad ska jag välja,625 eller Xr och motivera gärna varför
Om svaret blir Xr,är det något speciellt man måste kolla extra noga?
Hej
Om svaret blir Xr,är det något speciellt man måste kolla extra noga?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |