Honda XR 650 TURBO

turbo

Låter ju kul detta - turbo på stånkor :)

Effekt är ju alltid kul, men låg vikt är ju också kul...
Hur mkt vikt lägger man egentligen på iom montering av aggregatet och ev ic ?

Får nog ta o köpa Mc-nytt i Februari tror jag :)

/K

det väger inte så mycket mer än en originalhojj med tanke på att den enorma originalljuddämparen kan slopas helt :)

passar på att uppdatera denna tråd lite

http://cayle.homeftp.net/sporthoj/offroad/xr 650 spyvideo.mpg
ha inte för stora förhoppningar på kvalite och coola klipp bara, vi är rätt nya när d gäller klippa och dona. :crash
för mig funkar filmen endast i powerdvd eller windvd, kan ha blivit något felval när vi renderade den :va

tack cayle för att vi fick lägga upp den på din server :Bugar

_dUb_XR skrev:
passar på att uppdatera denna tråd lite

http://cayle.homeftp.net/sporthoj/offroad/xr 650 spyvideo.mpg
ha inte för stora förhoppningar på kvalite och coola klipp bara, vi är rätt nya när d gäller klippa och dona. :crash
för mig funkar filmen endast i powerdvd eller windvd, kan ha blivit något felval när vi renderade den :va

tack cayle för att vi fick lägga upp den på din server :Bugar

Länken funkar ej, många som laddar kanske?

Roligare leksak än så får man nog leta efter :Bugar :Bugar

faaaan

fyfan vad feeeet!!! respekt..

förresten, nån som vet vad som gjorts vid den TT'n som nämndes förrut med ett helvetes vrid?? trim-kam,förgasare? standard mods??

mvh

cbr_micke skrev:
fyfan vad feeeet!!! respekt..

förresten, nån som vet vad som gjorts vid den TT'n som nämndes förrut med ett helvetes vrid?? trim-kam,förgasare? standard mods??

mvh
TT600 87a vet ej borrning men högt komp! den tokspikar på lägre varv.topp=orginal ventiler tror vi? men grottisportad!! kamm= megacyckle mod allroad,fuggar dellorto ,luftburk whitebrohers med dubbla filter, dämpare megafone supertrapp,krökar orginal!! ohyggligt vrid Går inte att jämföra med någon encylindrig köpes-stonka inte ens dr800! toppar lätt 180+

Boost 2 skrev:
TT600 87a vet ej borrning men högt komp! den tokspikar på lägre varv.topp=orginal ventiler tror vi? men grottisportad!! kamm= megacyckle mod allroad,fuggar dellorto ,luftburk whitebrohers med dubbla filter, dämpare megafone supertrapp,krökar orginal!! ohyggligt vrid Går inte att jämföra med någon encylindrig köpes-stonka inte ens dr800! toppar lätt 180+

Satan vad brutalt!! .. jag funtar också på att göra nått vid min xt600 90a .. men förstör ju samtidigt livslängden på motorn.. :(

cbr_micke skrev:
Satan vad brutalt!! .. jag funtar också på att göra nått vid min xt600 90a .. men förstör ju samtidigt livslängden på motorn.. :(
Om du sopar i såna häringa prylar, så håller den lika bra som en typ ktm 660, bättre än en husa,yz/crf/vor/praga/yfneff/mf. lite sämre än en xr! så det är lungt :hihi

Kollade på filmen igår! Fy fan va grym den e Boost 2. Skapar ett stort ha begär....... :tummenupp

Är den med

I någon tidning ?
Har försökt titta i både bike och mc nytt men inte sett till någon artikel.

Artikeln e med i MC Nytt Nr 3 som bör finnas i affärerna i nästa vecka.

Lyfter denna tråd med genom att berätta att jag inhandlade senaste numret av MC-Nytt idag bara för att läsa den efterlängtade artikeln om XR- turbon...

MEST förvånad måste jag tillstå att jag blev av bilderna på Benny(ägaren)!
Hade förväntat mig ngn skum figur med ngt galet i blicken samt ett par horn i pannan - men döm min förvåning när tjommen såg riktigt normal o sympatisk ut...
:näsblod

All räspkctt till dig Benny för din moppe!!!
:Bugar

El Presidente skrev:
Lyfter denna tråd med genom att berätta att jag inhandlade senaste numret av MC-Nytt idag bara för att läsa den efterlängtade artikeln om XR- turbon...

MEST förvånad måste jag tillstå att jag blev av bilderna på Benny(ägaren)!
Hade förväntat mig ngn skum figur med ngt galet i blicken samt ett par horn i pannan - men döm min förvåning när tjommen såg riktigt normal o sympatisk ut...
:näsblod

All räspkctt till dig Benny för din moppe!!!
:Bugar

Någon annan som inhandlat och läst tidningen (efter all reklam här på forumet...)???

/Göran

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...