Honda XR 650 TURBO

turbo

Låter ju kul detta - turbo på stånkor :)

Effekt är ju alltid kul, men låg vikt är ju också kul...
Hur mkt vikt lägger man egentligen på iom montering av aggregatet och ev ic ?

Får nog ta o köpa Mc-nytt i Februari tror jag :)

/K

det väger inte så mycket mer än en originalhojj med tanke på att den enorma originalljuddämparen kan slopas helt :)

passar på att uppdatera denna tråd lite

http://cayle.homeftp.net/sporthoj/offroad/xr 650 spyvideo.mpg
ha inte för stora förhoppningar på kvalite och coola klipp bara, vi är rätt nya när d gäller klippa och dona. :crash
för mig funkar filmen endast i powerdvd eller windvd, kan ha blivit något felval när vi renderade den :va

tack cayle för att vi fick lägga upp den på din server :Bugar

_dUb_XR skrev:
passar på att uppdatera denna tråd lite

http://cayle.homeftp.net/sporthoj/offroad/xr 650 spyvideo.mpg
ha inte för stora förhoppningar på kvalite och coola klipp bara, vi är rätt nya när d gäller klippa och dona. :crash
för mig funkar filmen endast i powerdvd eller windvd, kan ha blivit något felval när vi renderade den :va

tack cayle för att vi fick lägga upp den på din server :Bugar

Länken funkar ej, många som laddar kanske?

Roligare leksak än så får man nog leta efter :Bugar :Bugar

faaaan

fyfan vad feeeet!!! respekt..

förresten, nån som vet vad som gjorts vid den TT'n som nämndes förrut med ett helvetes vrid?? trim-kam,förgasare? standard mods??

mvh

cbr_micke skrev:
fyfan vad feeeet!!! respekt..

förresten, nån som vet vad som gjorts vid den TT'n som nämndes förrut med ett helvetes vrid?? trim-kam,förgasare? standard mods??

mvh
TT600 87a vet ej borrning men högt komp! den tokspikar på lägre varv.topp=orginal ventiler tror vi? men grottisportad!! kamm= megacyckle mod allroad,fuggar dellorto ,luftburk whitebrohers med dubbla filter, dämpare megafone supertrapp,krökar orginal!! ohyggligt vrid Går inte att jämföra med någon encylindrig köpes-stonka inte ens dr800! toppar lätt 180+

Boost 2 skrev:
TT600 87a vet ej borrning men högt komp! den tokspikar på lägre varv.topp=orginal ventiler tror vi? men grottisportad!! kamm= megacyckle mod allroad,fuggar dellorto ,luftburk whitebrohers med dubbla filter, dämpare megafone supertrapp,krökar orginal!! ohyggligt vrid Går inte att jämföra med någon encylindrig köpes-stonka inte ens dr800! toppar lätt 180+

Satan vad brutalt!! .. jag funtar också på att göra nått vid min xt600 90a .. men förstör ju samtidigt livslängden på motorn.. :(

cbr_micke skrev:
Satan vad brutalt!! .. jag funtar också på att göra nått vid min xt600 90a .. men förstör ju samtidigt livslängden på motorn.. :(
Om du sopar i såna häringa prylar, så håller den lika bra som en typ ktm 660, bättre än en husa,yz/crf/vor/praga/yfneff/mf. lite sämre än en xr! så det är lungt :hihi

Kollade på filmen igår! Fy fan va grym den e Boost 2. Skapar ett stort ha begär....... :tummenupp

Är den med

I någon tidning ?
Har försökt titta i både bike och mc nytt men inte sett till någon artikel.

Artikeln e med i MC Nytt Nr 3 som bör finnas i affärerna i nästa vecka.

Lyfter denna tråd med genom att berätta att jag inhandlade senaste numret av MC-Nytt idag bara för att läsa den efterlängtade artikeln om XR- turbon...

MEST förvånad måste jag tillstå att jag blev av bilderna på Benny(ägaren)!
Hade förväntat mig ngn skum figur med ngt galet i blicken samt ett par horn i pannan - men döm min förvåning när tjommen såg riktigt normal o sympatisk ut...
:näsblod

All räspkctt till dig Benny för din moppe!!!
:Bugar

El Presidente skrev:
Lyfter denna tråd med genom att berätta att jag inhandlade senaste numret av MC-Nytt idag bara för att läsa den efterlängtade artikeln om XR- turbon...

MEST förvånad måste jag tillstå att jag blev av bilderna på Benny(ägaren)!
Hade förväntat mig ngn skum figur med ngt galet i blicken samt ett par horn i pannan - men döm min förvåning när tjommen såg riktigt normal o sympatisk ut...
:näsblod

All räspkctt till dig Benny för din moppe!!!
:Bugar

Någon annan som inhandlat och läst tidningen (efter all reklam här på forumet...)???

/Göran

Back