Honda SP1, varför så svårt att..

png

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Honda VTR 1000 SP-1
.. få tag på? Jag har letat land o rike, verkar bara finnas sånna i södra sverige, någon speciell anledning måntro :)

Vilka hojjar kan motsvara VTR'n? Det är en liten ekonomisk fråga, verkar som att en SP1 är billigare i försäkring än en t.ex. fireblade samma årsmodell.. eek.. va tycker ni?

Tack för det! :) Men den hojjen var vurpad och hade gått ganska långt, pluss att den fanns i Linköping, vilket inte direkt är i sthlm :) Jag betalar gärna några tusen till för att få ner milen, pluss en att det är en hel hoj! keep em comming!

png skrev:
.. få tag på? Jag har letat land o rike, verkar bara finnas sånna i södra sverige, någon speciell anledning måntro :)

Vilka hojjar kan motsvara VTR'n? Det är en liten ekonomisk fråga, verkar som att en SP1 är billigare i försäkring än en t.ex. fireblade samma årsmodell.. eek.. va tycker ni?

200+ här på sh säljer sin SP1:a om du är intresserad. Iofs inte stockholm :)

png skrev:

PM:a till STEKARN han bor i vagnhärad ca 6 mil från tokholm. han funderar på att sälja sin SP 1a. :yoparty
hans SP 1 a e skitfin och går jäkligt bra. har provat den själv. :rofl

Last edited:
Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back