Honda SP1, varför så svårt att..

png

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Honda VTR 1000 SP-1
.. få tag på? Jag har letat land o rike, verkar bara finnas sånna i södra sverige, någon speciell anledning måntro :)

Vilka hojjar kan motsvara VTR'n? Det är en liten ekonomisk fråga, verkar som att en SP1 är billigare i försäkring än en t.ex. fireblade samma årsmodell.. eek.. va tycker ni?

Tack för det! :) Men den hojjen var vurpad och hade gått ganska långt, pluss att den fanns i Linköping, vilket inte direkt är i sthlm :) Jag betalar gärna några tusen till för att få ner milen, pluss en att det är en hel hoj! keep em comming!

png skrev:
.. få tag på? Jag har letat land o rike, verkar bara finnas sånna i södra sverige, någon speciell anledning måntro :)

Vilka hojjar kan motsvara VTR'n? Det är en liten ekonomisk fråga, verkar som att en SP1 är billigare i försäkring än en t.ex. fireblade samma årsmodell.. eek.. va tycker ni?

200+ här på sh säljer sin SP1:a om du är intresserad. Iofs inte stockholm :)

png skrev:

PM:a till STEKARN han bor i vagnhärad ca 6 mil från tokholm. han funderar på att sälja sin SP 1a. :yoparty
hans SP 1 a e skitfin och går jäkligt bra. har provat den själv. :rofl

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back