Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ReDan skrev:Honda är det ända självhelägda märket innom bil industrin : )
Porsche
Ingår inte Porsche i Audi-koncernen? Precis som Lamborghini.Ninjaboy skrev:Porsche
![]()
Maverick_ou812 skrev:Så vitt jag vet så ingår Harley Davidson och Ducati i samma koncern.
Och det är inget aprilskämt.
Nej, nej och åter nej.morlock skrev:Ingår inte Porsche i Audi-koncernen? Precis som Lamborghini.
Porsche är helt fristående, att de för över 20 år sedan hade en modell (924) som hade ett Audi-motorblock gör inte att det finns några ägarförhållanden mellan de två.Hehe, man har lite kunskaper om den mörka sidan också... Jag kan nog nästan mer om H-Ds motorer än om radfyror... Kanske inte så svårt, H-Ds motorer är ganska okomplicerade och jag kan nästan inget om radfyror. Men i alla fall...Ninjaboy skrev:Du känner till mer än jag vill veta.Dock är American Choppers på Discovery ett höjdarprogram.
Roligast är när Paul Sr provkör och säger "it handles real well".
![]()

Esquire skrev:Hehe, man har lite kunskaper om den mörka sidan också... Jag kan nog nästan mer om H-Ds motorer än om radfyror... Kanske inte så svårt, H-Ds motorer är ganska okomplicerade och jag kan nästan inget om radfyror. Men i alla fall...![]()

Esquire skrev:Hehe, man har lite kunskaper om den mörka sidan också... Jag kan nog nästan mer om H-Ds motorer än om radfyror... Kanske inte så svårt, H-Ds motorer är ganska okomplicerade och jag kan nästan inget om radfyror. Men i alla fall...![]()
Jepp, det sa han om hojjen de byggde med en gräsklipparmotor också har jag för mig.![]()
GuW skrev:Ni får ursäkta mig, men att byta ut plastkåpor mot andra plastkåpor, clip on mot crosstyre och att polera/sätta tejp i fälgen smäller inte lika högt riktigt som att köpa hem en bunt rör och en skuren panhead motor.
Tysken skrev:Hehe,, underbart roligt![]()
Förövrigt läser jag också MCM, guldtidning!
MaScoot skrev:Hmmm...är det inte så att HD's Evo motor är utvecklad tillsammans med Mitsubishi???
Evo-motorn fick de hjälp med av Lamborghini, som f.ö också fixade en sunkig lastbilsmotor till det monster som sitter i Dodge Viper.MaScoot skrev:Hmmm...är det inte så att HD's Evo motor är utvecklad tillsammans med Mitsubishi???
...nå'n liten japan har ett finger med i hd iaf...om jag inte är förvirrad som vanligt.

RedBaron skrev:Ja vilket lågvattenmärke det var när Walter Villa körde hem VM-titeln tre år i rad på sin Aermacchi - Harley Davidson...![]()
Gasglad&Full skrev:kan va möjligt fick reda på för en vecka sen att ferrari ägs av fiat![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |