Prata med Mark jennings i kvicksund, han har kanonbra priser på däck, han importerar från England och Australien, pris exempel michelin Pilot Power fram och bak 2600 helt nya paret. 016-354451duckie skrev:Nu måste vi ha ett bakdäck till den här besten. Vad köper man för däck tro? Nåt billigt och bra - vi övningskör på den ännu så den går inte så fort och så hårt.
tips!!?
R-1000 skrev:Prata med Mark jennings i kvicksund, han har kanonbra priser på däck, han importerar från England och Australien, pris exempel michelin Pilot Power fram och bak 2600 helt nya paret. 016-354451
Alltså han har massa massa däck, t.o.m begagnade, och han har däcken hemma i kvicksund, tror inte det är så långt ifrån där du bor, jag o brorsan handlade av honom,det var bara ett prisexempel jag gav,så du behöver inte oroa dig, han har däck till hondan också.duckie skrev:Eh, tack men vi snackar en gammal övningskörningshoj nu. Finns ens Pilot power i 150?
Vill ha tips på ett BILLIGT däck som inte behöver importeras etc.
Michelin macadamm, eller nåt Pirelli av enklare modell - spelar det nån roll vilket däck man köper till en sån här hoj=?
duckie skrev:Eh, tack men vi snackar en gammal övningskörningshoj nu. Finns ens Pilot power i 150?
Vill ha tips på ett BILLIGT däck som inte behöver importeras etc.
Michelin macadamm, eller nåt Pirelli av enklare modell - spelar det nån roll vilket däck man köper till en sån här hoj=?
Hej! Åker NTV sedan -94, 13000 helt problemfria mil. Underhåll och sevice ett minimum- seviceintervall 1200 mil, vilken jag halverar avseende olja/filter.duckie skrev:Är det nån som vet nåt om ovanstående hojmodell? Jag har aldrig sett eller hört talas om den.
En polare till mig vill ta MC-kort och är spekulant på en sådan, hon har noll erfarenhet av åkning.
Om det är nån som har nåt att komma med, så håll det inte för er själva!
Menar du att bygga på en Hawk eller på en Revere?Ok trådlyft De Luxe!!!!!!
Har lite funderingar på att bygga en caferacer av just denna mc. Är det någon som har någon aning om man kan byta gaffeln mot en USD istället ifrån en Honda så man får nästan lika mönster på bakhjulet?
TACK!!!
Sorry men vet inte skillnaden då den verkar heta NT650 där borta. Ungefär som gamla XJ600 diversion här och där borta heter den seca.
Hawk GT har aluram, en helt annan sving (med kedjedrift) och väldigt många andra olikheter; är en annan hoj och beter sig mycket annorlunda jämfört med Revere. Mycket roligare!Har för mig att Hawk GT och BROS (som den hette i Japan) har en alu-ram till skillnad från de europeiska as'ens tunga stålram. Annars är det väl dämparen, större tank och kardandrivning som skiljer den europeiska NTV'n från sina kusiner.
Hawk GT har aluram, en helt annan sving (med kedjedrift) och väldigt många andra olikheter; är en annan hoj och beter sig mycket annorlunda jämfört med Revere. Mycket roligare!
Här syns flera av skillnaderna:
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |