Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GbgRobban skrev:Ok, tack för tipsen. Honda NSR från 89 blir nog bra för migMen man kan ju också leta efter RG125 från 92. En som liknar den här hade jag tänkt mig,
http://www.blocket.se/view/3773976.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0
spectre skrev:den ser fin ut, undrar om det finns några snyggare framskärmar som passar.. den där var inte så vacker [tar skydd]
GbgRobban skrev:Jo det kan jag hålla med om, den ser ut som en haklapp
Men det finns nog finare
spectre skrev:japp!men jag tycker verkligen inte att du inte ska köpa en nsr bara för att framskärmen ser lite klumpig ut, kolla bara på hayabusans skärm.. den är också skitful.
GbgRobban skrev:Skärmen spelar ingen roll för mig, det finns alltid olika sätt att fixa till sådana saker som man inte gillarDet fixar sig. Du råkar inte veta om dessa hojjar är snabba/starka/bra acc?
Nu får du allt förklara digphilsson skrev:Om du planerar köra strypt så råder jag dig till att köpa en mindre hoj.. Annars gillar nog alla NSR![]()
Menade att om man ska köra på 11kw så är det smartast att välja en hoj som är lätt. (syftar då på vikten) och NSR väger endå en hel del .. för mig rung 140kg. Min NS väger 109kg som är mycket lättare en en NSR. "antaligen" så ger det bättre prestanda i axx och toppfart.NSR_Martin skrev:Nu får du allt förklara dig![]()
Hmm, det är nog mest marginellt, och toppfarten är väll mest beroende av luftmotsond konta effekt... NSRen har fina kåpor som klyver luften bra osv, NS är iofs smal, hehe, men jag tror inte det är nått man ska hänga upp sig sådär hemskt mycket på, bättre att ta den hojen man gillar, så man trivs med att köra den... Toppfart och acc är inte det enda, men det är det roliga (sen finns det faktorer som är glädjedödande med, dom ska man tabort, typ träsmak o sån skit ,hehe, beror ju på hur o var man kör med...)philsson skrev:Menade att om man ska köra på 11kw så är det smartast att välja en hoj som är lätt. (syftar då på vikten) och NSR väger endå en hel del .. för mig rung 140kg. Min NS väger 109kg som är mycket lättare en en NSR. "antaligen" så ger det bättre prestanda i axx och toppfart.
När vi körde.. (NSR, TZR och min NS) strypta på 11kw. (märk att min NS låg på 9kw) så drog jag dom i axx och toppfart..NSR_Martin skrev:Hmm, det är nog mest marginellt, och toppfarten är väll mest beroende av luftmotsond konta effekt... NSRen har fina kåpor som klyver luften bra osv, NS är iofs smal, hehe, men jag tror inte det är nått man ska hänga upp sig sådär hemskt mycket på, bättre att ta den hojen man gillar, så man trivs med att köra den... Toppfart och acc är inte det enda, men det är det roliga (sen finns det faktorer som är glädjedödande med, dom ska man tabort, typ träsmak o sån skit ,hehe, beror ju på hur o var man kör med...)
Öh? Säker på att den va strypt? hehe... Ny cylinder osv?philsson skrev:När vi körde.. (NSR, TZR och min NS) strypta på 11kw. (märk att min NS låg på 9kw) så drog jag dom i axx och toppfart..Antar att det har med vikten att göra och storleken på hojen. och NEJ!!. mina polare är inga FETTON som slöar hojarna om de var det du undrade.
Konstigt nog gick min hoj sämre när jag drog strypningarna.![]()
![]()
Jaa du det är svårt att bedömma anledningen till att det blev såhär.NSR_Martin skrev:Öh? Säker på att den va strypt? hehe... Ny cylinder osv?
Va det stoooor skillnad eller mest marginell?
EDIT: Vikten gör ju skillnad men frågan är om det gör såå stor skillnad, kanske är just vad det gör, vilken tur att man väger så lite då![]()
agneman skrev:NSR'n i annonsen var skitsnygg om jag får säga det själv ! Helt rätt färgsättning och angående Star-Wars-skärmen så har 91an mindre skärm, bar att hitta en sån !
ååhh om man ändå hade en nsr![]()
GbgRobban skrev:Jo tackHan som har tagit den bilden har gjort det bra. Fan va snygga förger detär!!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |