Honda Nsr -89.

Jag råder dig till AF1:an om du endå ska lägga dom pengarna. Den är helt klart bästa hojen för dom pengarna.

philsson skrev:
Jag har inte provat nya NSR. men jag trodde inte den var med i debatten. :3freak

Oj, missförstånd. Jag trudde du menade att AF1án var den bästa av den äldre modellen av NSR, AF1 och CBR som dök upp i diskussionen och att du skrev att den var helt klart den bästa hojen för dom pengarna. Och då undrade jag hur du kunde veta det eftersom du antagligen inte kört alla 3 modellerna. Blev lite fel så jag rensade upp. Men tillbaka till topic nu!

Jag tycker också att den NSRén värkar väldigt dyr.

EDIT: Du kan ju hitta NSR från 94-95 för samma pris.

Last edited:
Padde skrev:
Oj, missförstånd. Jag trudde du menade att AF1án var den bästa av den äldre modellen av NSR, AF1 och CBR som dök upp i diskussionen och att du skrev att den var helt klart den bästa hojen för dom pengarna. Och då undrade jag hur du kunde veta det eftersom du antagligen inte kört alla 3 modellerna. Blev lite fel så jag rensade upp. Men tillbaka till topic nu!

Jag tycker också att den NSRén värkar väldigt dyr.

EDIT: Du kan ju hitta NSR från 94-95 för samma pris.
Nej jag har inte kört nya NSR eller CBR 125.. nopp. men det får jag väl göra nån dag :)
Sen har jag inte några fasta grunder på varför AF1 skulle vara bättre än NSR. facktiskt inte. Har bara fått den känslan av att den är piggare men det ligger väl psykiskt när man kör antar jag på hur man är inställd.
Utseendemessigt tycker jag i alla fall att AF1 regerar :) dock inte frammifrån men det får man väl tåla.. eller? :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back