Honda Nsr -89.

Jag råder dig till AF1:an om du endå ska lägga dom pengarna. Den är helt klart bästa hojen för dom pengarna.

philsson skrev:
Jag har inte provat nya NSR. men jag trodde inte den var med i debatten. :3freak

Oj, missförstånd. Jag trudde du menade att AF1án var den bästa av den äldre modellen av NSR, AF1 och CBR som dök upp i diskussionen och att du skrev att den var helt klart den bästa hojen för dom pengarna. Och då undrade jag hur du kunde veta det eftersom du antagligen inte kört alla 3 modellerna. Blev lite fel så jag rensade upp. Men tillbaka till topic nu!

Jag tycker också att den NSRén värkar väldigt dyr.

EDIT: Du kan ju hitta NSR från 94-95 för samma pris.

Last edited:
Padde skrev:
Oj, missförstånd. Jag trudde du menade att AF1án var den bästa av den äldre modellen av NSR, AF1 och CBR som dök upp i diskussionen och att du skrev att den var helt klart den bästa hojen för dom pengarna. Och då undrade jag hur du kunde veta det eftersom du antagligen inte kört alla 3 modellerna. Blev lite fel så jag rensade upp. Men tillbaka till topic nu!

Jag tycker också att den NSRén värkar väldigt dyr.

EDIT: Du kan ju hitta NSR från 94-95 för samma pris.
Nej jag har inte kört nya NSR eller CBR 125.. nopp. men det får jag väl göra nån dag :)
Sen har jag inte några fasta grunder på varför AF1 skulle vara bättre än NSR. facktiskt inte. Har bara fått den känslan av att den är piggare men det ligger väl psykiskt när man kör antar jag på hur man är inställd.
Utseendemessigt tycker jag i alla fall att AF1 regerar :) dock inte frammifrån men det får man väl tåla.. eller? :rolleyes:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...