Honda crm Arrow

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
tjena, jag har en honda crm.. och har beställt ett Arrow helsystem till den.. Men jag är lite nyfiken på vilket ljud det är på det. Vet nån. Tex hur många DB (decibel) det är på det? /MVH Martin

Kronen skrev:
tjena, jag har en honda crm.. och har beställt ett Arrow helsystem till den.. Men jag är lite nyfiken på vilket ljud det är på det. Vet nån. Tex hur många DB (decibel) det är på det? /MVH Martin

de märker du när du får de

Kronen skrev:

Kan inte bli sämre iallafall :tomten De är sjukt hur klent den låter orginal. :4skrika

Börja nu inte wina för att ingen svarar seriöst, för ingen vet hur många db det är. Kan bara försäkra dig om att de kan inte låta för mycket...

Kan ingen spela in hur det låter? Är lite sugen på ett själv men vill inte köpa grisen i säcken ;)

Jag är också nyfiken på hur det kommer att låta :)
Fast jag har väntat i 2,5 veckor nu på det, då dem säger att det är restnoterat...
Så det kan bli en liten väntan.

//Korken

Får hem ett DEP system (krök + rör) om några veckor. Kan höra av mig då om ljudet.

Kronen skrev:
kk.. Min org. dämpare låter fan inte ett piss.. (tycker jag inte om :7peta ) måste ju låta lite ju! :7peta

Jao, men köp Arrow, det låter skönt och hojen går betydligt bättre. Och orginaldämparen ser ju ut som en käftsmäll. Om du skulle tycka att det låter för lite så kan du ju alltid ta ut lite dämparull, men jag tvivlar på att du tycker det låter förlite med arrow. Det låter lagom som fan.

spectre skrev:
Jao, men köp Arrow, det låter skönt och hojen går betydligt bättre. Och orginaldämparen ser ju ut som en käftsmäll. Om du skulle tycka att det låter för lite så kan du ju alltid ta ut lite dämparull, men jag tvivlar på att du tycker det låter förlite med arrow. Det låter lagom som fan.

Tror han va mer orolig för att de lät för mycket..

Wejj.. Fick mitt Arrow system idag.
Nu ska det monteras och så.
Ska se sen om jag kan spela in det elle nått så ni ska få höra!

Kronen skrev:
jag fick också mitt idag!! gött ljud.. som ni säger.. . Men dom på Mc affären säger att jag ska byta munstyckte 10 % uppåt.. Men räker det inte att dra Brickan i insuget. den gör gör ju så att den får mindre bränsle.. Eller?
Köpte Systemet på Cleassons i Bromölla. 3 Veckors väntetid
titta till bestyckningen så vet du!. tänk på att 10% större räknas på area. orka räkna baklänges men arean räknar du ut såhär radien*radien*pi så har du arean. Räkna på det baklänges lägg till 10% och kör formlen rättvänd (som jag skrev) så får du ökningen i %.. jobbigt asså :tungan

Ok, jag har ljudet med det är på 1,3mb så vet nån vart jag kan lägga upp det?

Edit: Jag köpte det från Sunbike genom Italia Bike Center här istan.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...