Honda crm Arrow

jag har kört med 148 munstycke i säkert 600 mil nu funkar bra. körde med 150 ett tag men då blev effektsvackan (mellan mellanregistret och hög) så tydlig. sen fick den tendens att blödra i effektsvackan med 150 munstycke.

angående ljudet så tycker jag det låter perfekt inte för lite och inte för mycket.

btw jag köpte en ny sido kåpa till luftburken, då va det en tjock gummi matta limmad på insidan, den hindrar luftflödet in i luftburken och dämpar ljudet, så väck med den om den inte redan försvunnit!!!
 
ok.. Men du bytte alltså från 142 till 148

men fan.. Är det inte farligt att ta bort den gummi plattan där vid luftburken? eller det är bara bättre kanske
 
Last edited:
Alltså jag har en fråga till.. När jag tog på systemet. så passade inte systemet in så att man kunde fästa det med 2 skruvar på sidan av hojen! ser det ut så på er/din också. om ni har fixat de.. säg hur i så fall. Jag vet ju att man kan sätta några metall btickor i mellan me hål i. men det kanske ser rolit ut.. :7peta
 
du kanske har inte har tryckt in röret tillräkligt i fästet vid cylindern eller så ska allt vridas en aning... kommer ihåg att det tog en stund innan det satt rätt
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top