HONDA CR250 SM rOCCaR

2-takt är aldrig cool inom supermotard även om de stora tvåtaktarna går som satan:mattias
Dock var den snygg som fasiken.

Marals76: Du har fel, en 2-takt är fasiken mycket coolare inom
supermotard...när man ser det feta systemet...som är så snyggt... :tummenupp och det ska smattra, istället för smällar...mmmmm :fakta

Dom luktar ju bara illa. Tur man ligger framför jämt.

;0) :hej

Ojoj, den va snygg. Om den va min skulle den hänga på väggen som prydnad :bow

Klart snyggt, men med allt det jobbet borde du skämmas som inte bytt framskärm! Med en svart ktm motardskärm, hade du fått :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp men tyvärr måste jag hålla inne med minst 3 :tummenupp tills detta är fixat!

//Anders

Krattan skrev:
Klart snyggt, men med allt det jobbet borde du skämmas som inte bytt framskärm! Med en svart ktm motardskärm, hade du fått :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp men tyvärr måste jag hålla inne med minst 3 :tummenupp tills detta är fixat!

//Anders

Denna hoj är byggd av en brittisk mc-mekaniker så han lär inte läsa detta och ta till sig dina råd. Den var med i nummer 4 av Supermoto magazine förra året. Riktigt snygg :tummenupp

/Hising

Nurse Ratched skrev:
Denna hoj är byggd av en brittisk mc-mekaniker så han lär inte läsa detta och ta till sig dina råd. Den var med i nummer 4 av Supermoto magazine förra året. Riktigt snygg :tummenupp

/Hising

Ja ska försöka få min blivande te å bli lia nice=)

Nurse Ratched skrev:

/Hising
Sorry, missa det! Jag har ju lämnat hjärnan på en såndär kryobankaktigsak! Trodde det var Psychosnubbens!

//Anders

Krattan skrev:
Sorry, missa det! Jag har ju lämnat hjärnan på en såndär kryobankaktigsak! Trodde det var Psychosnubbens!

//Anders

Grattis Krattan för helsike!!!! :bow :bow :tummenupp :hej

Inga sorry här, jag ville bara besserwissra vilket är lätt att göra då man ägnar mer tid åt att läsa MC-tidningar än... ja, det mesta faktiskt :D

/Hising

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...