HONDA CR250 SM rOCCaR

2-takt är aldrig cool inom supermotard även om de stora tvåtaktarna går som satan:mattias
Dock var den snygg som fasiken.

Marals76: Du har fel, en 2-takt är fasiken mycket coolare inom
supermotard...när man ser det feta systemet...som är så snyggt... :tummenupp och det ska smattra, istället för smällar...mmmmm :fakta

Dom luktar ju bara illa. Tur man ligger framför jämt.

;0) :hej

Ojoj, den va snygg. Om den va min skulle den hänga på väggen som prydnad :bow

Klart snyggt, men med allt det jobbet borde du skämmas som inte bytt framskärm! Med en svart ktm motardskärm, hade du fått :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp men tyvärr måste jag hålla inne med minst 3 :tummenupp tills detta är fixat!

//Anders

Krattan skrev:
Klart snyggt, men med allt det jobbet borde du skämmas som inte bytt framskärm! Med en svart ktm motardskärm, hade du fått :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp men tyvärr måste jag hålla inne med minst 3 :tummenupp tills detta är fixat!

//Anders

Denna hoj är byggd av en brittisk mc-mekaniker så han lär inte läsa detta och ta till sig dina råd. Den var med i nummer 4 av Supermoto magazine förra året. Riktigt snygg :tummenupp

/Hising

Nurse Ratched skrev:
Denna hoj är byggd av en brittisk mc-mekaniker så han lär inte läsa detta och ta till sig dina råd. Den var med i nummer 4 av Supermoto magazine förra året. Riktigt snygg :tummenupp

/Hising

Ja ska försöka få min blivande te å bli lia nice=)

Nurse Ratched skrev:

/Hising
Sorry, missa det! Jag har ju lämnat hjärnan på en såndär kryobankaktigsak! Trodde det var Psychosnubbens!

//Anders

Krattan skrev:
Sorry, missa det! Jag har ju lämnat hjärnan på en såndär kryobankaktigsak! Trodde det var Psychosnubbens!

//Anders

Grattis Krattan för helsike!!!! :bow :bow :tummenupp :hej

Inga sorry här, jag ville bara besserwissra vilket är lätt att göra då man ägnar mer tid åt att läsa MC-tidningar än... ja, det mesta faktiskt :D

/Hising

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard