Honda CBR954R eller Suzuki Hayabusa??

• Thread starter Thread starter Marsipulami
  • Start date Start date
Det lutar åt en ny Honda CBR954RR. Om allt är som det ska så har jag den på tisdag nästa vecka (det besked jag fick från säljaren). Även om jag gillar busan så är det nog 954an jag ska välja med tanke på vad jag vill med hojen... Så om allt går nu som det ska så är det ytterliggare en till Fireblade här på sporthoj.com.

Jag tackar för alla rekomendationer och tips mm som ni gett mig, de har varit till nytta :Bugar

Marsipulami skrev:
Det lutar åt en ny Honda CBR954RR. Om allt är som det ska så har jag den på tisdag nästa vecka (det besked jag fick från säljaren). Även om jag gillar busan så är det nog 954an jag ska välja med tanke på vad jag vill med hojen... Så om allt går nu som det ska så är det ytterliggare en till Fireblade här på sporthoj.com.

Jag tackar för alla rekomendationer och tips mm som ni gett mig, de har varit till nytta :Bugar
Låter skoj!

Du vet att bilder är obligatoriskt när man köper ny hoj va? En NY förresten? Innebär det en 0-mils 03:a? Hur står den i pris i jämförelse med en CBR1000RR då?

Peccus skrev:
Låter skoj!

Du vet att bilder är obligatoriskt när man köper ny hoj va? En NY förresten? Innebär det en 0-mils 03:a? Hur står den i pris i jämförelse med en CBR1000RR då?

Självklart komma jag att plåta hojen den dagen jag hämtar den (om det blir den hojen så blir det på tisdag, ska bara förhandla med en annan kille först om en Hayabusa nu under helgen och sen får vi se). Fireblade-klubben får man väl också gå med i så fall....

Ja, det blir en splitter ny 03:a som rullat 0 mil. Där jag ev. köper den så får jag den 30.000:- billigare än vad en ny CBR1000RR -04 kostar (alltså ca 98.000:-). Tror de har 1-2 st kvar om det är någon som är intresserad. Och då följer det med 5 års garanti på hojen och bara det gör att hojen blir mer prisvärd än den redan är :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien