Honda CBR 1000/600 RR-Tråden

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Herman skrev:
2260715 Du som har en cbr1000rr 04-05 / H4 eller H7?

--------------------------------------------------------------------------------

Vet du om de sitter H4 i era hojar.... För på min -06 sitter de H7 som sedan blir konverterad till en H4 med något jävla insatts. Något som har lust att kolla, plocka ut lampan och kolla om de är en H4 och inte en H7. Skulle byta till xenon i helgen, hade köp H4 eftersom de såg ut som att de satt H4 och inte en jävla H7:a!!!!!!!!!!!

Aha, kom igen nu... Kolla på era cbr:er... :7peta

nu har jag läst igenom denna tråden,, (den va lång , men intresant)
beställde mig igår en svart 1000rr -06, kunde inte prova den då tyvärr, men hoppas jag blir nöjd,
har aldrig haft någon hojj som kan kallas sporthojj innan, så detta blir väldigt intressant :)

t4 skrev:
2276408 nu har jag läst igenom denna tråden,, (den va lång , men intresant)
beställde mig igår en svart 1000rr -06, kunde inte prova den då tyvärr, men hoppas jag blir nöjd,
har aldrig haft någon hojj som kan kallas sporthojj innan, så detta blir väldigt intressant :)

Då är de lugnt.. du kommer inte bli besviken :banana

Hej på er!

Känner att jag börjar tillhöra denna tråden nu. Har lagt handpenning på en 1000RR-05 Repsol. På Onsdag skall den hämtas! Väntar, väntar.....:-)

marcus133 skrev:
2278142 Hej på er!

Känner att jag börjar tillhöra denna tråden nu. Har lagt handpenning på en 1000RR-05 Repsol. På Onsdag skall den hämtas! Väntar, väntar.....:-)

Inte alls avis ;) !!!!! Hoppas du får mååånga långa fina mil på en :yoparty . Den är ju SÅÅÅ snygg

marcus133 skrev:
2278142 Hej på er!

Stort grattis till en snygg hoj. :tummenupp

Tack detsamma, verkar som du också sitter på en :)

Mr. Dante skrev:
2278259 H7 sitter i alla 1000RR 04-06

Jo, har kommit på de... HUR FAN ska jag få hel och halv på båda nu då?? med xenon?? någon som gjort detta innan?

Tänkte bjuda på min :arsele
Baklampa med inbyggdablinkers.

\Masonit

Bifogat

• DSC00034E.jpg
    DSC00034E.jpg
    132.8 KB · Visningar: 284
Last edited:
Hej, snabbfråga:

Sålt viffern o funderar på en 04 1000RR, har sett några som säljs med runt 600mil, lite "flykten från 600-milar servicen" misstänker jag så jag undrar vad den går på auktoriserad verkstad? Vad betalade ni? Tackar för svar

Airborne skrev:
2295471 Hej, snabbfråga:

Sålt viffern o funderar på en 04 1000RR, har sett några som säljs med runt 600mil, lite "flykten från 600-milar servicen" misstänker jag så jag undrar vad den går på auktoriserad verkstad? Vad betalade ni? Tackar för svar

Jag betalade 100 kr i Tibro. :D

Airborne skrev:
2295471 Hej, snabbfråga:

Och jag 150kr så nån flykt är det nog inte tal om.... :tummenupp

ICEbreaker skrev:
2295670 Och jag 150kr så nån flykt är det nog inte tal om.... :tummenupp

100-150kr är vad det kostar att få en "Hej" av min vanliga verkstad.. Vad är det som kollas? Byter man inte olja rätt ofta de första milen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT