Honda CBR 1000/600 RR-Tråden

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Någon mer som upptäckt att Vägverket har ändrat från 57kw i regbeviset till 86kw på sina cbr600rr -05.
fick ett nytt regbevis idag där det stog 86kw, lär ju ändra försäkringspremien som fan... :huvet

DwD skrev:
Någon mer som upptäckt att Vägverket har ändrat från 57kw i regbeviset till 86kw på sina cbr600rr -05.
fick ett nytt regbevis idag där det stog 86kw, lär ju ändra försäkringspremien som fan... :huvet

Jupp samma här :huvet

JonnyN skrev:
Som nybliven CBR 1000-04 ägare undrar jag var man köper slipon och någon snygg nummerplåts hållare???
//Jonny

Är det en liknande bak som 600an så är det lätt att bocka till en plåtbit till regskylts hållare! funka kanon på min i alla fall :tummenupp

DwD skrev:
Skummt... kan dom bara ändra så där?.. :död :( :( :(

Låter faktiskt lite skumt... Har din vart påställd nån gång? kanske har nått med det att göra?

Dom har dessutom sänkt vikten med 30kg.. :huvet

Last edited:
Cervantes skrev:
Är det en liknande bak som 600an så är det lätt att bocka till en plåtbit till regskylts hållare! funka kanon på min i alla fall :tummenupp

Låter faktiskt lite skumt... Har din vart påställd nån gång? kanske har nått med det att göra?

Dom har dessutom sänkt vikten med 30kg.. :huvet
shiiiit.. det såg jag inte..
har aldrig ställt av den eller ändrat försäkring sedan jag köpte den förra året i början av sommaren

DwD skrev:
shiiiit.. det såg jag inte..
har aldrig ställt av den eller ändrat försäkring sedan jag köpte den förra året i början av sommaren

Fan det här kommer bli dyrt!! :4skrika

Cervantes skrev:
Fan det här kommer bli dyrt!! :4skrika
riktigt dyrt tom!..
tur att honda försäkringen finns kvar.. :näsblod
skall ringa å skrika på dom i morgon ordentligt :hihi

edit:tycker fan synd om killen som kommer att svara i telefonen när jag ringer :tomten :hihi

DwD skrev:
riktigt dyrt tom!..
tur att honda försäkringen finns kvar.. :näsblod
skall ringa å skrika på dom i morgon ordentligt :hihi

edit:tycker fan synd om killen som kommer att svara i telefonen när jag ringer :tomten :hihi
Ni klagar på era 600cc. De måste ju vara billigare än 1000 ialla fall

faaaaaan. Dom har ändrat i mitt reg bevis också naturligtvis. Nåja så länge försäkringsbolaget inte hör av sig så. Har årsavtal fram till nästa höst (tror jag :gnissla )

Fan kommer få gråta hela sommaren :4skrika va kostar honda försäkringen hel / hel 0 skadefria i sthlm?

Sura är att det är en helårs försäkring.. :huvet får se va if säger ivår.. tidigare skulle dom ha 1100.- halv / hel men vågar inte ha den halvförsäkrad om man klotar den och det gör man ju :hihi

Cervantes skrev:
Sura är att det är en helårs försäkring.. :huvet får se va if säger ivår.. tidigare skulle dom ha 1100.- halv / hel men vågar inte ha den halvförsäkrad om man klotar den och det gör man ju :hihi

undrar om if bryter årsavtalet nu? har du hojen också garageförsäkrad hos if med ett årsavtal hel/hel?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra