Ingen som tagit väck sina speglar och blinkers fram, och monterat några snygga blinkers över hålen till backspegelbultarna?
Hittar inga bra kåpmonterade blinkers med tillräckligt mycket ljus, och som inte är enormt stora.
Finns massa olika på ebay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som tagit väck sina speglar och blinkers fram, och monterat några snygga blinkers över hålen till backspegelbultarna?
Hittar inga bra kåpmonterade blinkers med tillräckligt mycket ljus, och som inte är enormt stora.
Jag har ett par små på sidan av kåpan som syns bra.
dunderhonug: är det inte samma rekomenderade tryck på cbr600an som cbr1000 och cb600, då säger manualen 2.9 bak och 2,5 fram.
dunderhonug: är det inte samma rekomenderade tryck på cbr600an som cbr1000 och cb600, då säger manualen 2.9 bak och 2,5 fram.
Många verkar tycka det är mycket, men jag har kört med det sen i maj och är helt nöjd (dom senaste dagarna när det varit kallt o 3-4hg lägre tryck har det märkts till det sämre helt klart.
Nu är man ägare till en CBR1000RR -04, helt original och i toppskick. Imponerad av den jämna effekten i motorn, körde 7mil med den idag i strålande höstväder.
Sen blev det tvättning, vaxning och lite fotografering.
Kanske inte att rekommendera för aktiv körning men touringåka funkar det väl för, eller om man kör med skjuts då man kan behöva lite extra. 2.2fram 2.5bak är en bra kompromiss tycker jag för grepp/livslängd. Har fått ut 600 mil hittills av mina PP 2ct har nog 200 mil kvar, inte lagligt tempo..![]()
Nu är man ägare till en CBR1000RR -04, helt original och i toppskick. Imponerad av den jämna effekten i motorn, körde 7mil med den idag i strålande höstväder.
Sen blev det tvättning, vaxning och lite fotografering.
fan va snygg! vill oxå ha en 1000!!!!
har en liten fråga oxå! Vad är det för skillnader på 600rr 04 och 05 förutom framdämparen som man tydligt ser.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |