Honda CB1000R-tråden

Är på jakt efter styrdämpare till min hoj, är det någon som har monterat än själv ovh är villig att komma med bra/anus ang detta?

Kanske vet vart man kan hitta? Har mailat styrdämparexperten å väntar svar från dem.

Börjar tröttna lite på vinddraget vid lite högre hastigheter, är det nån som har testat om det hjälper att bestycka hojen med ett kåpglas?

Isf, vad är det för fabrikat man ska köpa?

Vore kul om nån kunde dela med sig av sina erfarenheter :)

Lite dålig respons när man frågar efter hjälp, men gör ett nytt försök med en annan fråga...

Efter att ha kört hojen en del så har jag besvärats av original greppen, så nu blir det till att byta båda och förhoppningsvis så ska det bli bättre.

Har kollat på Titax och de ser lovande ut, men vilken variant ska man välja till koppling och broms?

Jag kommer mestadels att köra på gatan, så förmodar att jag ska satsa på den längre varianten av grepp?

Eller vad tror ni?

Tjena allihopa.
Är det nån som vill köpa ett depåställ till cb 1000? Har sålt hojen :-)
En 500 blir bra.

Tjena! Sitter och funderar på antingen en fz1-n eller en cb 1000. Kanske dumt att fråga här, men vad tycker ni gör att jag ska välja en cb 1000? :)

Tja.

dags å spänna kedjan och undrar vart man kan införskaffa det specialverktyg som man nu behöver för att göra detta?
Klart det funkar med skruvmejsel och hammare men skulle vara nice med rätt verktyg.

Har precis inhandlat en CB1000R där det enligt uppgift sitter en racekat och sedan slip on. Vad är det för skillnad på en racekat och original?
Behöver man mappa om med ovan delar?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...