Honda, Biaggi och Camel

sleven skrev:
Klart han kommer tillföra WSBK massvis, men jag menar att han har fortfarande mycket kvar att tillföra MotoGP.
Det blir ju onekligen upp till bevis för honom, oavsett vilken cykel han sitter på.
Allt annat än totalvinst måste ses som ett misslyckande!

Axxexs skrev:
Aprilia har testat med deras Cube hela året. Den versionen som skulle körts med 2004.

Men detta låter mer troligt som han s pappa säger http://www.racergp.com/

Det vore grymt kul för WSBK, Biaggi på en röd Ducati så klart.

Skulle förvånas om inte kommer top 3 .

Swedie skrev:
Nu när även Barros ska styra runt en båge i WSBK så vore det skitkul att även se Biaggi harva runt! Snacka om ökad status helt plötsligt. Så känns det iaf för mig. Kommer följa WSBK med stor entusiasm isåfall!
Japp, nästa år blir det nog WSBK jag lägger mina tittartimmar på, det verkar som om man där fortfarande anställer den bästa tillgängliga föraren. Mc Coy, Abe, Barros och nu kanske Biaggi. De har alla fått lämna SponsoGP och vilka hittar man där istället? Äsch, jag ska inte nämna några namn men det finns ett gäng förare som i mina ögon är sämre än ovan nämnda. Det är ju fan helt sjukt egentligen när man tänker efter. Så här borde det ju inte vara. Jag är ledsen eftersom jag tror att SponsoGP gräver sin grav men samtidigt gläds jag för att WSBK verkar vara på väg mot en ny guldålder. Innan jag vet ordet av det kommer jag att han köpt mig en kantarellharv och kör Rookie 1000 dessutom. Helt sjukt... : :brinnerup

Teddy skrev:
Japp, nästa år blir det nog WSBK jag lägger mina tittartimmar på, det verkar som om man där fortfarande anställer den bästa tillgängliga föraren. Mc Coy, Abe, Barros och nu kanske Biaggi. De har alla fått lämna SponsoGP och vilka hittar man där istället?
Ja, du räknar ju upp unga fräscha killar som har framtiden för sig :rolleyes:

WSBK kanske skulle byta namn till VSBK, Veteran... :D

Swedie skrev:
Dom har ju en rätt hatisk syn där mot Biaggi och lyckas ta kort på honom i de sämsta stunderna. :)

Jag tycker Biaggi ska över i WSBK istället.

Har max haft några bra stunder på senaste tiden då :rofl

Biaggi har semester och är i USA. Han och Elionora är kanske och hälsar på Hayden?

Axxexs skrev:
Biaggi har semester och är i USA. Han och Elionora är kanske och hälsar på Hayden?
:hihi

post.jpg

Axxexs skrev:
Jag skulle kunna tänka mig att alla MotoGP-förare utom Skägget är välkomna att hälsa på i Owensboro, Kentucky. Har Skägget överhuvudtaget några vänner?

bgix skrev:
Biaggi var en strålande 250-förare men hade oturen att i 500-klassen möta en bättre man.

Efter mycket snack under flera säsonger om att inte ha hoj med vinnarpotential sitter Max säsongen 2004 på vinnaren (Honda) och värste antagonisten Rossi på Yaman som då inte var 100% konkurrenskraftig.

I Sydafrikas GP 040418 trycker Rossi, trots sämre motorcykel, till Max på slutvarvet och vinner racet.

Sedan dess är Biaggi mentalt knäckt och aldrig mer inblandad i toppstriden i MotoGP.

Detta är ett faktum som varje läskunnig lätt kan verifiera, sluta drömma om att Max ska komma igen och göra storverk!
Biaggi piskade Rossi i de två efterföljande loppen...

...jajustdet Rossis hoj var ju kass 2004...

valmers skrev:
Det finns väl inte nog med pengar i världen ens för ett WSBK-team som kan kompensera att ha hans skägg i depåboxen.

Skvaller sa jag, inte sedvanligt gnäll ifrån en gnällk*k.

Gott nytt år Valmers :cpparty

jag har verkligen inte förstått allt krångel som blivit.. i början av det här året så var han ju hur smörig som helst och bara öste bra ord över team och hoj, men när ändra det sig? måste ha missat flera race där han hatade allt..
fast jag tror jag sett alla.. fast kanske skippa försnack å eftersnack, hur goa våra kommentatorer än må vara.

knas knas knas..

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back