Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja är man bög förtjänar man ju helt klart att få tänderna inslagna eller hur tänkte ni nu?
Ja är man bög förtjänar man ju helt klart att få tänderna inslagna eller hur tänkte ni nu?
Troligen är det än du inte tänkt på om han gick på det..2771938Om det är den enda transan i luleå som jag sett så fattar jag inte hur man kan bli lurad för han är närmare 2 meter lång och och har alltid skäggstubb det måste vara den kassaste transen i världen.
Jag och polaren va på Park-lane i igår en natt klubb här istan
va en Transa där som jag måste säga va grymt snygg och man såg att dom som inte va så nyktra inte märkte att det va en kille
Han (Hon) hade lyckats grymmt bra![]()
![]()
men det bästa är när jag och polaren rullar hem vid runt halv 4 då står Han(hon) och rå hånglar med en Brat![]()
![]()
jag lovar vi kunde inte hålla oss för skratt offret va riktigt packad också så han lär ju ha blivit besviken i morse när han vaknade med transen i jämte hahah
haha...ni smygfotade inte hånglet också och skickade det till tidningen?![]()

nej men mäkligen Cornelis Vreeswijk.2772077Cornelis Vresvik satt väl i buren i danmark för att han spöade två transor som hade lurat honom, eller är det bara en myt?
nej men mäkligen Cornelis Vreeswijk.
Jag och polaren va på Park-lane i igår en natt klubb här istan
va en Transa där som jag måste säga va grymt snygg och man såg att dom som inte va så nyktra inte märkte att det va en kille
Han (Hon) hade lyckats grymmt bra![]()
![]()
men det bästa är när jag och polaren rullar hem vid runt halv 4 då står Han(hon) och rå hånglar med en Brat![]()
![]()
jag lovar vi kunde inte hålla oss för skratt offret va riktigt packad också så han lär ju ha blivit besviken i morse när han vaknade med transen i jämte hahah
som var bratten.......Haha ja men jag stavade inte fel på namnet..2772114mäkligen?
Ditt meddelande blev mer obegripligt än mitt, du fattade uppenbarligen vad jag menade![]()
Det är inte lätt att vara messersmitter....
Ja begreppet banka vet i dig verkar ju inte funka.. Så länge transan inte tror det är något annat som ska bankas in.2772130Fyfan förstår killen som slog transan,man skulle inte bli så himla glad själv![]()
Han/hon borde ju få in det i skallen efter att ha fått stryk flera gånger att man kanske inte ska smyga med det in till det sista....

Haha ja men jag stavade inte fel på namnet..
Ja begreppet banka vet i dig verkar ju inte funka.. Så länge transan inte tror det är något annat som ska bankas in.![]()
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller