Hon sitter alltså i riksdagen..

Fast seriöst, får man fram att hon anser att samtliga (manliga) piratpartister är våldtäktsmän så tvingar man verkligen sig själv att se det mellan raderna.

Fast med hennes generalisering så skulle man kunna säga att det är skumt att vissa unga män skapar villa, vovve, volvo med sin jämnåriga fru på 20 år och ett barn samtidigt som unga män efterapar Ghost Rider på sina 125'or...

Hur i h-e kan man göra en sådan koppling? Det var nåt av det dummaste jag hört sen Gudrun kallade män för talibaner eller Miljöpartiet ville att alla skulle få sk medborgarlön.

Vilken jävla biiajtsch.

Hon har nog inte fått ligga på ett tag, det är nog det!

Det har inte ett skvatt med :ligga att göra. Det handlar om att Vi har våra s.k folkvalda i riksdagen.. Folk som Quarlsson motsvarar inte ens 1% av befolkningens tyckande, men trots det sitter hon och röstar om diverse förordningar som påverkar oss alla. Den som håller med Quarlsson kan väl räcka upp en hand?

Problemet med dagens s.k demokrati är att det mer gå ut på att ljuga nå så in åt helvet, och sen låtsas som ingenting, istället för att representera det som det s.k partiet står för. Dubbelmoralen är så äckligt skenhelig att jag spyr på folk som Quarlsson och diverse kollegor i olika partier/beundrarklubbar. Att det framstår som en PRO-förening för inbördes beundran gör ju inte saken sämre..

Ne, om jag bara lyckas övertyga nån dum miljonär så ska jag ställa mitt ledarskap till förfogande under valet 2010. Börjar bli så satans less på att folk som denna s.k Quarlsson ska ha något att säga till om! Spöstraff på dumjeflar som henne är det första jag ska beordra som ny statsminister :tummenupp

Henrik 4 statsminister :2cool

Det har inte ett skvatt med :ligga att göra. Det handlar om att Vi har våra s.k folkvalda i riksdagen.. Folk som Quarlsson motsvarar inte ens 1% av befolkningens tyckande, men trots det sitter hon och röstar om diverse förordningar som påverkar oss alla. Den som håller med Quarlsson kan väl räcka upp en hand?

Problemet med dagens s.k demokrati är att det mer gå ut på att ljuga nå så in åt helvet, och sen låtsas som ingenting, istället för att representera det som det s.k partiet står för. Dubbelmoralen är så äckligt skenhelig att jag spyr på folk som Quarlsson och diverse kollegor i olika partier/beundrarklubbar. Att det framstår som en PRO-förening för inbördes beundran gör ju inte saken sämre..

Ne, om jag bara lyckas övertyga nån dum miljonär så ska jag ställa mitt ledarskap till förfogande under valet 2010. Börjar bli så satans less på att folk som denna s.k Quarlsson ska ha något att säga till om! Spöstraff på dumjeflar som henne är det första jag ska beordra som ny statsminister :tummenupp

Henrik 4 statsminister :2cool

Om du lovar att inte sossa dig så får du min röst. Lätt! :D

Så här borde det vara.
Varje år slumpas det fram 2000 personer i Sverige som får göra ett intelligenstest. De 349 med bäst resultat får erbjudandet att jobba som riksdagsledamot i ett år. Lönen behöver inte vara lika löjligt hög som den är idag, men tillräckligt hög för att även folk med bra jobb vill göra det.

Verkligen inte ett perfekt system, men jag lovar att det skulle bli bättre än vad det är nu.

Hade du tittat i mensas tidning hade du varit av en annan uppfattning :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...