Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
xyx skrev:Tror att jag hellre skulle gnaga av mig ett av mina egna ben än behöva tillbringa någon tid i ett av dessa ravekulturens getingbon.
![]()
Carry on...
Musiken är minst lika hemsk som alla uvkidz.Markus skrev:Musiken är skoj, människorna pinsamma.
Markus skrev:Musiken är skoj, människorna pinsamma.
i_fieL_good skrev:KLM är det som gäller. FlyMe kommer ha billiga biljetter, men de öppnar turen först i slutet av mars. OBS!!! Ju tidigare du bokar på KLM, desto billigare blir det. Tänk även på att vara borta minst två nätter, blir typ halva priset på biljetten då. Ni borde landa strax runt 2000-2500 SEK ink skatter etc (från GBG).
/Leif (som pendlar till Amsterdam varje vecka)

Vanish skrev:Vad gör dom för pinsamt? Så alla "såna" människor knarkar gärnet menar du?
Markus skrev:De ser ut som skit. Fula kläder, nördiga friller och allmänt mobbade.
it's funny because it's trueVanish skrev:Nördigt av dig o dra alla över en kam.
Vanish skrev:Nördigt av dig o dra alla över en kam.
Markus skrev:Kan man tycka, men jag har definitivt belägg för min ståndpunkt.![]()

Först såg jag och tänkte att det var piss och så tänkte jag hoppas det är svett. Sen tänkte jag att hoppas inte det där är svett. Sen låste sig min hjärna av förakt.xyx skrev:skojig bild.jpg
xyx skrev:Ravekulturen:
Världshistoriens, rent objektivt, sämsta musik - någonsin.
Verkar kollektivt sakna färgseende.
Har en estetik som får Hobbexkatalogens posterdel att framstå som Louvren i jämförelse.
Uppåttjack - mer behöver väl inte sägas?
Den enda ungdomssubkultur som ens närmar sig denna grad av misär är "juggalos" och kanske Evanescencefans.
Skulle det där göra en mindre skeptisk mot raveare??Vanish skrev:Slå dig en kik här: http://www.id-t.com/experience-events-pics-senswhite2005-01.php
Du som verkar så erfaren av allt, oi
honkiie skrev:Skulle det där göra en mindre skeptisk mot raveare??![]()
honkiie skrev:Skulle det där göra en mindre skeptisk mot raveare??![]()
Jag tittade på bilderna, jag såg några galningar på styltor, nånting som påminde om lajvare, nakna män i vattentankar och en jävla massa förvirrade kentfans.Vanish skrev:Tittade du ens på bilderna? Tycker inte människorna på dom bilderna framställer sig som mycket annat än vanliga människor, om inte annat lite udda.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |