Holland billigt.

Glöm inte att om du smakar knark så blir du en brottsling när du kommer tillbaks till sverige :mattias

Tror att jag hellre skulle gnaga av mig ett av mina egna ben än behöva tillbringa någon tid i ett av dessa ravekulturens getingbon.

:zpy

Carry on...

KLM är det som gäller. FlyMe kommer ha billiga biljetter, men de öppnar turen först i slutet av mars. OBS!!! Ju tidigare du bokar på KLM, desto billigare blir det. Tänk även på att vara borta minst två nätter, blir typ halva priset på biljetten då. Ni borde landa strax runt 2000-2500 SEK ink skatter etc (från GBG).

/Leif (som pendlar till Amsterdam varje vecka)

xyx skrev:
Tror att jag hellre skulle gnaga av mig ett av mina egna ben än behöva tillbringa någon tid i ett av dessa ravekulturens getingbon.

:zpy

Carry on...

Musiken är skoj, människorna pinsamma.

Markus skrev:
Musiken är skoj, människorna pinsamma.

Vad gör dom för pinsamt? Så alla "såna" människor knarkar gärnet menar du?

i_fieL_good skrev:
KLM är det som gäller. FlyMe kommer ha billiga biljetter, men de öppnar turen först i slutet av mars. OBS!!! Ju tidigare du bokar på KLM, desto billigare blir det. Tänk även på att vara borta minst två nätter, blir typ halva priset på biljetten då. Ni borde landa strax runt 2000-2500 SEK ink skatter etc (från GBG).

/Leif (som pendlar till Amsterdam varje vecka)

Sökte bara lite snabbt på 2 datum... 10-12 det skulle gå på 1559:- från stockholm, det var inte så farligt. Skatterna skjuter ju priset i höjden dock :gnissla

Markus skrev:
Kan man tycka, men jag har definitivt belägg för min ståndpunkt. ;)

Då har du inte träffat mig, klär mig inte i konstiga kläder eller har konstiga frisyrer. Fast o andra sidan kanske inte jag tillhör den sortens människor. Jag gillar musiken och det är riktigt kul att åka iväg. Jag vet dock vad du syftar på så jag kanske inte ska ta åt mig :gnissla

Ravekulturen:
Världshistoriens, rent objektivt, sämsta musik - någonsin.
Verkar kollektivt sakna färgseende.
Har en estetik som får Hobbexkatalogens posterdel att framstå som Louvren i jämförelse.
Uppåttjack - mer behöver väl inte sägas?

Den enda ungdomssubkultur som ens närmar sig denna grad av misär är "juggalos" och kanske Evanescencefans.

acff26eee23046fe5b6f0512ced2920c-180.jpg

xyx skrev:
skojig bild.jpg
Först såg jag och tänkte att det var piss och så tänkte jag hoppas det är svett. Sen tänkte jag att hoppas inte det där är svett. Sen låste sig min hjärna av förakt.

xyx skrev:
Ravekulturen:
Världshistoriens, rent objektivt, sämsta musik - någonsin.
Verkar kollektivt sakna färgseende.
Har en estetik som får Hobbexkatalogens posterdel att framstå som Louvren i jämförelse.
Uppåttjack - mer behöver väl inte sägas?

Den enda ungdomssubkultur som ens närmar sig denna grad av misär är "juggalos" och kanske Evanescencefans.

Slå dig en kik här: http://www.id-t.com/experience-events-pics-senswhite2005-01.php

Du som verkar så erfaren av allt, oi

Just sådana som ser ut som han på den där bilden är en anledning till att jag var på ganska kluvet humör när jag varit på Ferry Corsten i somras.

:mad:

Så här ligger det till... rejvare - precis som t.ex. nazister/rasister - är en grupp utsatta människor som söker en gemenskap. Att lyssna på s.k rejvmusik är inte hela grejen, utan det är dem som anammar livsstilen. Jag menar, hur fan är man funtad om man frivilligt klär sig i neongula, utsvängda byxor, en pälsväst i rosa och en blinkande napp i käften på DAGTID?!?!?! eller kvällstid också för den delen... Bara en person som fått utstå många år av mobbning och/eller utfrysning gör något sådant.

Last edited:
honkiie skrev:
Skulle det där göra en mindre skeptisk mot raveare?? :confused:

Tittade du ens på bilderna? Tycker inte människorna på dom bilderna framställer sig som mycket annat än vanliga människor, om inte annat lite udda.

honkiie skrev:
Skulle det där göra en mindre skeptisk mot raveare?? :confused:

Precis. Skulle det faktum att man tillförde lite internatskolekänsla till min bild ovan göra det hela bättre?

Vanish skrev:
Tittade du ens på bilderna? Tycker inte människorna på dom bilderna framställer sig som mycket annat än vanliga människor, om inte annat lite udda.
Jag tittade på bilderna, jag såg några galningar på styltor, nånting som påminde om lajvare, nakna män i vattentankar och en jävla massa förvirrade kentfans. :hihi

Däremot så såg det mindre smutsigt ut än vad jag tänkte mig.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...