Holland billigt.

Nitrogen skrev:
Så här ligger det till... rejvare - precis som t.ex. nazister/rasister - är en grupp utsatta människor som söker en gemenskap. Att lyssna på s.k rejvmusik är inte hela grejen, utan det är dem som anammar livsstilen. Jag menar, hur fan är man funtad om man frivilligt klär sig i neongula, utsvängda byxor, en pälsväst i rosa och en blinkande napp i käften på DAGTID?!?!?! eller kvällstid också för den delen... Bara en person som fått utstå många år av mobbning och/eller utfrysning gör något sådant.

Påminner mao en hel del om sporthojs människor? :D

honkiie skrev:
Jag tittade på bilderna, jag såg några galningar på styltor, nånting som påminde om lajvare, nakna män i vattentankar och en jävla massa förvirrade kentfans. :hihi

Däremot så såg det mindre smutsigt ut än vad jag tänkte mig.

Det må så vara. Jag var iaf där då och det var en riktigt kul upplevelse o störde mig inte det minsta på människorna. Att dom såg ut som dom gjorde visste jag redan innan. Får hoppas att det blir lika kul i februari.

Vanish skrev:
Det må så vara. Jag var iaf där då och det var en riktigt kul upplevelse o störde mig inte det minsta på människorna. Att dom såg ut som dom gjorde visste jag redan innan. Får hoppas att det blir lika kul i februari.

Iofs så ska jag kanske inte yttra mig då jag gillar att vara på festival :rofl

http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id371509.html
http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id410702.html
http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id426657.html

honkiie skrev:
På vilket sätt? :va

Ta inte allt så allvarligt, fastnade mest för frasen:
är en grupp utsatta människor som söker en gemenskap.

Vi är utsatta, klär oss lustigt på våra moppar (nej, ett skinnställ kommer aldrig att vinna modebranschens gunst), fin gemenskap på SH och dess träffar finns också. Överanalysera nu inte detta, vet inte om det finns plats på servern för mer trams.

Vanish skrev:
Är det där du? :D :rolleyes:
Nix, en jävligt skum kille bara.

Markus skrev:
De där bögeribilderna har varit uppe förut, är det dina tältpolare?

Han i apmasken och han som håller i ernst bilden är en polare till mig, han i tku linnet var bara nån jävel som gick omkring där. Han var mest läskig.

Det är de tre bilder jag har som bäst fångar galenskaperna på hultsfred i år. Skulle bara haft kurt cobain och den galna skåningen på bild också.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg