Åkt ett ta med en vanlig ryggsäck men den tog lite stryk så kedjan gav upp. Likadant med den föregående väskan ja körde me. Så jag undrar vad det är för väskor ni andra kör me? Finns det nått framtaget för hojar som kanske även klarar lite regn etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har köpte en axio ryggsäck för ett tag sen, den är avsedd för mcåkande och har ett hårt skal.
Jag kan inte säga annat än att jag är jättenöjd med den, dock kostar den 1500:- men det är den värd.
Har en "moddad" haglöfs tight. Har tejpat ihop alla remmar mm så inget piskar en när man kör sen sätter jag ihop dragkedje ögglorna med en hake funkar kanon!
Jag har köpte en axio ryggsäck för ett tag sen, den är avsedd för mcåkande och har ett hårt skal.
Jag kan inte säga annat än att jag är jättenöjd med den, dock kostar den 1500:- men det är den värd.
Har en "moddad" haglöfs tight. Har tejpat ihop alla remmar mm så inget piskar en när man kör sen sätter jag ihop dragkedje ögglorna med en hake funkar kanon!

haha, en moddad haglöfs låter ju inte helt fel, riktigt gangsta!![]()
Tankväska är guld ibland, men oftast ivägen när man kör aktivt. På hojsemester brukar jag köra med Bagsterväska men har med ett tunt Bagster kartfodral också och använder när man ligger still några nätter på ett ställe och kör litet gladare dagsturer.tankväska då? inget att tänka på eller?![]()
Det är väskor åt det här håller som jag letar efter! Har sett en modell som lixom liknar Swift 2.0 fast med inböjd överdel och oftast i gråare nyanser. Ser väldigt modern ut om man säger så. Du råkar inte veta om det är samma märke eller så?
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller