Hojtur med sol, grillning och bad?

Re: Vill åxå!!

Anneli.a skrev:
...Skulle vara kul att få hänga på nån gång om man fick, fast ja ska väl börja o se hur de går på den stundande uppkörningen, går de illa får jag nog börja lifta.. :rolleyes:

Klart du ska med! Och skulle det skita sig med uppkörningen får du sitta bak!

/Pluto

Re: Re: Vill åxå!!

Pluto skrev:
Klart du ska med! Och skulle det skita sig med uppkörningen får du sitta bak!

/Pluto

..Jag sitter visserligen mer än gärna bak men.. nu får jag ÄNTLIGEN köra själv, utan handikappskylt o handledare, klarade uppkörningen idag!..*hoppar O skuttar*
:D

/Anneli

Re: Re: Re: Vill åxå!!

Anneli.a skrev:
..Jag sitter visserligen mer än gärna bak men.. nu får jag ÄNTLIGEN köra själv, utan handikappskylt o handledare, klarade uppkörningen idag!..*hoppar O skuttar*

/Anneli

Grattis! Fira ikväll då? Jooo,,kom igen! Mc D :zpy nalds Sveavägen!! Jag bjuckar på kaffe å lakrits,,!

Anneli.a skrev:

/Anneli

Grattis! Ut å kör hoj nu tjejen! :squid

Anneli.a skrev:

/Anneli

Stort grattis!!! :tummenupp

Anneli.a skrev:

/Anneli

Stort grattis!!! :tummenupp

Re: Re: Re: Re: Vill åxå!!

Bill G skrev:
Grattis! Fira ikväll då? Jooo,,kom igen! Mc D :zpy nalds Sveavägen!! Jag bjuckar på kaffe å lakrits,,!

Hmm... om jag visste hur man hittar dit :rolleyes: och inte läste de här så här sent så hade jag själkvlart kommit..*ler*

Anneli.a skrev:

/Anneli

Grymt kul att höra! Grattis grattis.

Re: Re: Re: Re: Re: Vill åxå!!

Anneli.a skrev:
Hmm... om jag visste hur man hittar dit :rolleyes: och inte läste de här så här sent så hade jag själkvlart kommit..*ler*

:skrämd
De sueaway is de larsest road in Stååkholm jööö! And ju cänt fajndit!? Whenn you fajndit,givv me ö kål n ill be där! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back