Hojtur med sol, grillning och bad?

Re: Vill åxå!!

Anneli.a skrev:
...Skulle vara kul att få hänga på nån gång om man fick, fast ja ska väl börja o se hur de går på den stundande uppkörningen, går de illa får jag nog börja lifta.. :rolleyes:

Klart du ska med! Och skulle det skita sig med uppkörningen får du sitta bak!

/Pluto

Re: Re: Vill åxå!!

Pluto skrev:
Klart du ska med! Och skulle det skita sig med uppkörningen får du sitta bak!

/Pluto

..Jag sitter visserligen mer än gärna bak men.. nu får jag ÄNTLIGEN köra själv, utan handikappskylt o handledare, klarade uppkörningen idag!..*hoppar O skuttar*
:D

/Anneli

Re: Re: Re: Vill åxå!!

Anneli.a skrev:
..Jag sitter visserligen mer än gärna bak men.. nu får jag ÄNTLIGEN köra själv, utan handikappskylt o handledare, klarade uppkörningen idag!..*hoppar O skuttar*

/Anneli

Grattis! Fira ikväll då? Jooo,,kom igen! Mc D :zpy nalds Sveavägen!! Jag bjuckar på kaffe å lakrits,,!

Anneli.a skrev:

/Anneli

Grattis! Ut å kör hoj nu tjejen! :squid

Anneli.a skrev:

/Anneli

Stort grattis!!! :tummenupp

Anneli.a skrev:

/Anneli

Stort grattis!!! :tummenupp

Re: Re: Re: Re: Vill åxå!!

Bill G skrev:
Grattis! Fira ikväll då? Jooo,,kom igen! Mc D :zpy nalds Sveavägen!! Jag bjuckar på kaffe å lakrits,,!

Hmm... om jag visste hur man hittar dit :rolleyes: och inte läste de här så här sent så hade jag själkvlart kommit..*ler*

Anneli.a skrev:

/Anneli

Grymt kul att höra! Grattis grattis.

Re: Re: Re: Re: Re: Vill åxå!!

Anneli.a skrev:
Hmm... om jag visste hur man hittar dit :rolleyes: och inte läste de här så här sent så hade jag själkvlart kommit..*ler*

:skrämd
De sueaway is de larsest road in Stååkholm jööö! And ju cänt fajndit!? Whenn you fajndit,givv me ö kål n ill be där! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back