Hojtur med sol, grillning och bad?

Mattias skrev:
Jag har blivit sjuuuk på nåt sätt. Kramp i armar och ben och ont som fan i huvudet. Om det blir bättre så kanske jag följer med. Annars ska jag ligga i fosterställning och gråta som en liten flicka.
NEEJ!
Vår spårvalsvisare får inte bli sjuk!
Drick mycket vatten och ta en aspirin.

J-Bone skrev:
Haka på oavsett hoj, ni kör garanterat fortare än vad jag gör iallafall. :squid

twinner666: haka du också !
jo!jag borde ju ta alla chanser jag får att lära mig hojen (köra in mig) :skrämd så varför inte egentligen?? grilla och bada är ju det bästa som finns :)
få se hur D blir :)

Mattias skrev:
Jag har blivit sjuuuk på nåt sätt. Kramp i armar och ben och ont som fan i huvudet. Om det blir bättre så kanske jag följer med. Annars ska jag ligga i fosterställning och gråta som en liten flicka.

Du har sålt din hoj, det är det som är orsaken...

Jobbar natt på Lördag men om jag orkar upp så ie jag på :hej
Det finns stor risk att jag kommer!

Låter ju bra

Stockholm - G:a Södertäljevägen - Södertälje - Nykvarn - Skanskvarnsfärjan? - Grödinge - Rosenhill - Tungelstavägen- Jordbro - Tyresö - Älta - Nacka

låter väl bra!

Ska vi spika en tid och plats att utgår ifårn då? Eftersom ingen har kommit med protester angående mötesplats och tid så kör vi på McD Nacka 09.00!!!!

Jag kommer inte ha tillgång till internet något mer innan morgondagen så jag är på Mc donalds nacka kl 09.00.

Hoppas vi blir ett gäng då...och även som följer med och grillar och bada.

Nej jag har inte pool. Men ca 100M till vattnet.

/Pluto

Hornet skrev:
Jobbar natt på Lördag men om jag orkar upp så ie jag på :hej
Det finns stor risk att jag kommer!

Klart du orkar! Handlar bara om att besluta sig för att gå upp när klockan ringer... Inte alltid lätt...men orkar gör man om man vill.

twinner666 skrev:
jo!jag borde ju ta alla chanser jag får att lära mig hojen (köra in mig) :skrämd så varför inte egentligen?? grilla och bada är ju det bästa som finns :)
få se hur D blir :)

DYK UPP! och lite senare på dagen även ner... :)

Pluto skrev:
Klart du orkar! Handlar bara om att besluta sig för att gå upp när klockan ringer... Inte alltid lätt...men orkar gör man om man vill.
Ja man kanske kan sova på jobbet om man har tur :p men ett till problem dök up någon stal min hjälm är jag var och såg på suppermotard i dag :mad: men kan nog skaka fram en tills i morgon

Jag skulle kunna köpa både din mor och flickvän ;) men köper nog hellre en ny moppe för de futtiga slantar jag inbringade vid fredagens jobbiga försäljning.
Hojar kan man ju för övrigt lita på och surar de så är det bara att låsa in dem...

soppatorsken skrev:
Jag skulle sälja min mamma och flickvänn för att kunna hänga med men jag har inte fått ordning på moppen efter min fjantvurpa i tisdags. :(

Hoppas ni får det bra.

Vill åxå!!

...Skulle vara kul att få hänga på nån gång om man fick, fast ja ska väl börja o se hur de går på den stundande uppkörningen, går de illa får jag nog börja lifta.. :rolleyes:

Re: Vill åxå!!

Anneli.a skrev:
...Skulle vara kul att få hänga på nån gång om man fick, fast ja ska väl börja o se hur de går på den stundande uppkörningen, går de illa får jag nog börja lifta.. :rolleyes:

självklart klarar du uppkörningen :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back