Vaffan! Är du igång nu igen...Aero skrev:Jag kommer kl 15.00. Om målarn följer med kanske vi kan åka till sjön Bulten...?
Var det inte dit du ville att vi skulle åka förra sommaren och bada naaakna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaffan! Är du igång nu igen...Aero skrev:Jag kommer kl 15.00. Om målarn följer med kanske vi kan åka till sjön Bulten...?
tyckte oxå att jag kände igen det därKyckling skrev:Vaffan! Är du igång nu igen...
Var det inte dit du ville att vi skulle åka förra sommaren och bada naaakna..![]()
![]()

blom skrev:kjelle säg att du skojar.. blev det bara 6mil
erik skrev:Tänk om min Honda är den hoj som gått längst i PBR efter denna sommar. Mina onsdagar på Gelleråsen ger fan fler mil än PBR's fikaturer och det kan inte vara rätt...
snart dags för min andra service iår.. 600mila intervall.TERMINATOR skrev:appappappa nästan 50 mil på 3 dagar, jag har kört ca 250 mil i år

jojo men du är ju för fan mantalskriven på din hojcrashtestdummy skrev:snart dags för min andra service iår.. 600mila intervall.![]()
nej nej.. jag är starkt på g nu.. blir ju mer köra på ojämna veckor.. men jag lägger ju 50 mil i veckan ialf.. så länge jag har råd att tanka så kör jagerik skrev:Tänk om min Honda är den hoj som gått längst i PBR efter denna sommar. Mina onsdagar på Gelleråsen ger fan fler mil än PBR's fikaturer och det kan inte vara rätt...
tänk på att det är dockans första år på hoj.. det blir mycket då....TERMINATOR skrev:jojo men du är ju för fan mantalskriven på din hoj
Jo visst, det är ett fantastiskt ställe..Kyckling skrev:Vaffan! Är du igång nu igen...
Var det inte dit du ville att vi skulle åka förra sommaren och bada naaakna..![]()
![]()
Kör till Mullhyttan, ta av mot Sixtorp. Kör rätt in i skogen i 15 minuter, så kommer du till ett nakenbad, Bulten.crashtestdummy skrev:vart ligger den där multen?
Det var trevligt att stöta på sigge och Kjelle på böghaket Jac's![]()
för. Då hade man nog
. Men det är sånt man får räkna med när man åker till Bulten
Aero skrev:Jo visst, det är ett fantastiskt ställe..![]()
Fast det bästa var ändå, att när vi satt på Bög-Jac´s så kommer det några (bög)polare till Kjelle o slår sig ned vid vårt bord. Vi snackar om vad vi gjort under dagen, och då säger dom (bög-polarna) "- Vi har varit vid Multen hela dagen och solat o badat!! Vi kom inte hem förräns kl 20.00, det var jääätteskööönt!" Jag höll på att trilla av stolen!![]()
Kjelle hade redan gått in i dimman då, så han fatta nog inte vad dom sa. Jag försökte få ur dom om dom hade träffat Bög-Målarn och Bög-Blom, men det hade dom inte...
Det är ett populärt utflyktsställe det där![]()
det där var ju ett jävla påhopp din böcklingAero skrev:Bög-Blom,

Jaja förlåt, Blom-Bög skall det ju vara.blom skrev:det där var ju ett jävla påhopp din böckling![]()

sa han som sitter och kissar.. du har nog fan varit i mer kontakt med killar än vad jag harAero skrev:Jaja förlåt, Blom-Bög skall det ju vara.![]()

|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |