Hojtur &/el öl på lördag-tråden.

Aero skrev:
Jo visst, det är ett fantastiskt ställe.. :D

Fast det bästa var ändå, att när vi satt på Bög-Jac´s så kommer det några (bög)polare till Kjelle o slår sig ned vid vårt bord. Vi snackar om vad vi gjort under dagen, och då säger dom (bög-polarna) "- Vi har varit vid Multen hela dagen och solat o badat!! Vi kom inte hem förräns kl 20.00, det var jääätteskööönt!" Jag höll på att trilla av stolen! :D
Kjelle hade redan gått in i dimman då, så han fatta nog inte vad dom sa. Jag försökte få ur dom om dom hade träffat Bög-Målarn och Bög-Blom, men det hade dom inte...

Det är ett populärt utflyktsställe det där :tummenupp

Sigge, har du nu rökt några av Tengils hemplockade Sydamerikanska medicinalväxter igen...? :3freak

blom skrev:
kjelle säg att du skojar.. blev det bara 6mil

Jaa, men det blev ju desto mer fika! Hojen är bara ett opraktiskt och ganska obekvämt sätt att ta sig till och från fikaställena med. :D

Blom-pojken, den där bilden du envisas med att lägga upp känns lite....störande? Är det bögmålaren som fyller på tapetklister??

Kjelle skrev:
Jaa, men det blev ju desto mer fika! Hojen är bara ett opraktiskt och ganska obekvämt sätt att ta sig till och från fikaställena med. :D

Blom-pojken, den där bilden du envisas med att lägga upp känns lite....störande? Är det bögmålaren som fyller på tapetklister??
ja det är väl så :( men nu orkar jag inte med han mer så jag tar den här isåt :)

Bifogat

• bryster04.gif
    bryster04.gif
    70.7 KB · Visningar: 37
blom skrev:
kjell borde veta som leg läckare att det är normalt och väldigt vanligt att folk drar lite i byxsnoken ibland :)

Joo, fast eftersom vi även läste en del anatomi så tror jag mig veta att det är rätt omöjligt att ta det greppet med den EGNA handen. Och själva handen ifråga ser störande maskulin ut..... :3freak

Kjelle skrev:
Joo, fast eftersom vi även läste en del anatomi så tror jag mig veta att det är rätt omöjligt att ta det greppet med den EGNA handen. Och själva handen ifråga ser störande maskulin ut..... :3freak
MOHAHAHA en kaffe på blå-slöjan sigge visar vägen :tummenupp :lol

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back