Jag är ingen "träffräv" som åker runt på en massa "traditionella" hojträffar, men har under åren hittat ett par favoriter... (men finns nog en del andra träffar som är OK, som jag missat...)
Svinträffen på Öland vid månadsskiftet juli/augusti. "Svinträff" låter värre än vad det är.... eller inte..

En personlig favorit, kanske för att jag/vi alltid kombinerat träffen med 1,5 dags hojkörning på små krokvägar på vägen dit, (tex 2004 var vi ett mixat gäng av folk från Rapido och SH som lyckades få ihop närmare 60 mil småvägar dit ner, med övernattning på vägen, lite bilder
HÄR!) Har senaste 2 åren sprungit på en hel del SH-folk på Öland, och i somras var vi alla fall 10 st SH-are som hade liten samling nere på stranden en kväll, trots att det var väldigt sent utannonserat. Vi gör ett nytt försök 2005 tycker jag! Ett tips är att söka sig till Svinträffen redan på torsdag, festa loss torsdag + fredag kväll (fredag, kvällen med mest drag!) och ta det soft på lördagen, så att hemfärden på söndag kan startas tidigt, och i gott skick...
Precis som på Lelle är det på Svinträffen en bra blandning av hojtyper, riktigt gott om "Sporthojar"

Samt.. solen skiner nästan alltid på Öland, kanon softa på stranden på dagen, och festa på kvällarna!
Annars så är det en hel del SH-rundor runt Tokholm under säsongen, men det är ju fel landsända för dig, men verkar vara en hel del liknande körningar söderut, bara hålla koll här på SH

Samt att det tycks vara en del SH-folk som åker till Swedish Bikemeet och MC-dagarna Gränsö/Västervik, dock inget jag varit på.
/B