PixxarOne
Ny medlem
Helperforerat skinnställ. Man fryser nästan vid 20+ grader och är riktigt behagligt vid 25+
Ja det är helt otroligt hur bra det fungerar !
Svettas inte en drope.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helperforerat skinnställ. Man fryser nästan vid 20+ grader och är riktigt behagligt vid 25+
Ska jag bara köra så blir det mitt helperforerade helställ, ska jag stanna mycket mitt tvådelade skinnställ.
I helgen tippade polarn omkull i 40 kanske, och tumlade runt nån meter på asfalten. Hans Berik-tygställ blev totalt förstört, handflatestora hål på ryggen, hål rakt igenom på knän och armbågar. Hans hud försvann in till underhudsfettet. Japp, jag kommer fortsätta i skinnställ, även sommartid![]()
Ska jag bara köra så blir det mitt helperforerade helställ, ska jag stanna mycket mitt tvådelade skinnställ.
I helgen tippade polarn omkull i 40 kanske, och tumlade runt nån meter på asfalten. Hans Berik-tygställ blev totalt förstört, handflatestora hål på ryggen, hål rakt igenom på knän och armbågar. Hans hud försvann in till underhudsfettet. Japp, jag kommer fortsätta i skinnställ, även sommartid![]()
Tyckte jag såg dig igår! Hade du inte flippflopps också?
Jag har haft Berik helställ i skinn, och det var jag grymt nöjd med, det kraschtestades en del och det gjorde verkligen sitt jobbSäger väl iofs mer om tillverkaren. Om Berik säljer textilställ som inte klarar att man tumlar runt med det från en olycka i 40 km/h är det riktigt svagt. Inte ens glidit på samma ställe utan flyttat runt nötningen genom att tumla. Snudd på lurendrejeri tycker jag. Hur är deras skinnställ, skinnhandskar m.m. kan man fundera på med den filosofin?
Jag såg hela händelseförloppet från förstaplats, och det var en tight kurva som nöp åt lite, och han kom utanför asfalten i ytterkant, mellan asfalten och räcket, där gav gruset vika så hojen studsade upp på asfalten igen och bestämde sig för att lägga sig mitt på vägen, så mycket energi togs bort redan i gruset. Beskedlig ingångshastighet och han försökte rädda situationen så gott det gickAv ren nyfikenhet; är du heeelt säker på att du inte överdriver bara lite grann nu?
Har ju crashat med trampcykel i den farten utan att få hälften så mycket stryk. Men jag kanske haft tur, inge bra reklam för berik om det du säger stämmer..
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |