Hojkörning i Sthlm, Spam tillåtet... :-O

Mattias skrev:
Nähä? Är det ingen som ska åka idag nu då? Kan jag åka hem och pilla mig i naveln istället?

stort + till dig! inte varje dag man har klurigheter att hänga på en 10 år äldre hoj (med pilot road däck) :yoparty

Mattias skrev:
Jag har pilot road och ägnar mig mest åt "snabbare än"-körning enligt ovan.
och så har man myntat en klassiker tydligen ;)

BusNicke skrev:
Tack för en trevlig åktur

Skönt att inte rådjuret vid slingerbulten blev en kylarprydnad

Tack själv, tur att rådjuret inte hade mer dödslängtan, men han var ju som tur var snabbare än mig! :tummenupp

Södertörn idag

Tänkte åka en liten längre tur söderut idag. Inget bestämt men Torö verkar troligt. Kanske fortsätta ut på Mörkö om tid och ork finns.

Tänkte försöka komma iväg från Rosenhill vid 13. Inget übertempo men inte övningskörning heller ....

Någon som är intresserad?

Barba skrev:
Tänkte åka en liten längre tur söderut idag. Inget bestämt men Torö verkar troligt. Kanske fortsätta ut på Mörkö om tid och ork finns.

Tänkte försöka komma iväg från Rosenhill vid 13. Inget übertempo men inte övningskörning heller ....

Blir de körning idag? :banana

Barba skrev:

Låter perfekt!
Syns vid Rosenhill!

Barba skrev:

kan man hänga på?? :)

Barba skrev:
Japps! Vid Rosenhill kl 13. Jag har en Röd Moto-Guzzi och (tyvärr) GoreTex-ställ ...

Själv har jag en röd Blade o Svart/vitt/grått ställ. (+ långa blonda flätor = lätt att upptäcka bland alla grabbar :) )

Biifer skrev:
Ähh, vafan. Du är för långsam :rolleyes:

Närå, men jag är sugen på en lite längre tur. Några förslag på vägar?

Va de inte dig jag fetdrog vid bogesund häromkvällen :FU

Jag kan inte påstå att jag känner till nån bra långrunda....nån annan som vet o e bra på fina vägar

Inget är bestämt. Men en liten tur framåt eftermiddagen är det jag tänkte mig iaf.

Men ska vi säga att vi samlas på donken sveavägen. Någon lämplig tid. 15-17? Sen kan vi ju beatämma där hur långt vi orkar köra. Själv röstar jag för en tur söderut. Mest för att jag bara åkt därnere 2 gånger och gärna vill utforska lite mer.

Nyheter
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey