Hojkörning i Sthlm, Spam tillåtet... :-O

åka hoj!!

Mattias skrev:
Nähä? Är det ingen som ska åka idag nu då? Kan jag åka hem och pilla mig i naveln istället?

hahaha!! de gör du rätt i( ta en birra.putsa fixa...snacka hoj..
man måsta låta hojen vila...eller inte...men men ha en go kväll
mvh johan :hihi

Ingel skrev:
Pilla dig i naven fram till 17.00.

Efter det ska i alla fall jag ut å åka. Gärna "dödslängtan/jag är snabbare än du - tempo"

vilka ska me?

My kind of riding! Var ses vi?

Jag jobbar fram till ca 02,00. Sen jäklar blir det ut och åka av. Om ni fortfarande är ute då, vore det kul att mötas upp. Har lovat Warburton en chans att ta upp jakten...även om jag kommer köra ifrån honom innan han hinner starta :tungan

Jag sluuuutar nu. Kanske åka hoj ja! Nån som vill? Mötas vid skogskyrkogårn runt 15.30?

Edit: Äh mesproppar... skit it då

Last edited:
hillbilly skrev:
go morrn!! ja sitter me en öl å spånar runt lite..ja skulle villja ut å åka
i morrn .är de nån/några som är sugen på att gasa lite...?mvh johan...
:hihi

Åker gärna me på en riktig tur imorron...men ja vill ut ikväll oxå...ingen annan typ 19 tiden....

HansJ skrev:
Jo, syns mitt inlägg ovan så dåligt ;) Visst, hur länge, vartåt, hur fort?

lol....ja va inte riktigt med :kocko

Jag bor i Vällingby.....har nästan bara varit norrut.....men jag e öppen för alla förslag.....vad tycker du?

BusNicke skrev:
Ingen som e sugen på en sväng nu?
Man e väl alltid sugen på en sväng! tyvärr måste jag åka på nåt segt kalas, eller liknade, eftersom jag lovat.. vet ej hur långvarit det blir. Men imorrn låter fin-fint själv har jag mest åkt söderut :tummenupp

GixxerJensa skrev:
Man e väl alltid sugen på en sväng! tyvärr måste jag åka på nåt segt kalas, eller liknade, eftersom jag lovat.. vet ej hur långvarit det blir. Men imorrn låter fin-fint själv har jag mest åkt söderut :tummenupp

Sitter just nu själv på en middag...men nu håller vi på o avrundar så jag e fri att ut o åka ikväll :banana

Men en tur imorron låter grejt :yoparty

Jag är hemma från jobbet nu om någon tänkte ut o ta en tur ... typ "jag har pilot-road" tempo ;)

Kanske kan bli nått :)

Mattias skrev.

Jag har pilot road och ägnar mig mest åt "snabbare än"-körning enligt ovan. Det går så fint. Det var inte JAG som köre av vägen idag iaf...

Inte jag heller :)

Mattias skrev:
Jag har pilot road och ägnar mig mest åt "snabbare än"-körning enligt ovan. Det går så fint. Det var inte JAG som köre av vägen idag iaf... ;)

jaj, men jag är nojjig... och kan inte köra hoj heller för den delen. Så jag tar ett par nya däck och plattar till lite på mitten så är jag nöjd.

Det var jag!!!

så länge man har båda händerna på styret är det ingen vurpa!!!

körning i morrn bitti 10.30 hörde jag :yoparty

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey