Hojjar i filmens värld

Lurch skrev:
Nej det gör han inte, han kör en gpz900r -84

Bike.jpg

spela roll..........snygg är han iallafall.....den menade jag........ :rolleyes:
 
Miss_Orchidee skrev:
Hon Angulina Jolie kör nog en ducati nånting i "gone in 60 seconds"

kul film förövrigt :tummenupp

Fast TopGun är bättre :drool
Nej, mv augusta

Varför låter alla offroad som 2taktscrossar när man klar och tydligt ser att det är en 4taktare? Kan inte stuntmän köra 2takt?
 
Dino Velvet skrev:
Ducati i Speed 2 (996), Matrix revolutions (996 Matrix), Italian job (748), Beverly hills (916 + monster), Britney Spears video(999), Melodyclub (monster).

Fyll gärna på listan!

Tror att det körs en Monster i en kort sekvens i CAT WOMAN.
 
Micke N skrev:
Nu har jag inte sett den annonsen så jag vet inte vad som påstås i den men du vet väl om att det finns en Matrix edition av 998:an?
998 Matrix
de visste ja inget om kan nog vara så de är
 
Hm, i Cannonball run (ev av världens bästa kultfilmer, helt klart) kör ju de två killarna på bakhjulet tvärs över hela USA. Men vad för hoj??? :confused:
 
StewOo skrev:
jag blev nästan orolig att det bara var jag som hade sett Mad Max filmerna.
för övrigt så är dom att rekomendera, en massa sköna 70-tals hojar med i dom :tummenupp
Första Mad Max-filmen.. Kawa Z1000 i olika utföranden.. Undra på att man blev skadad redan från barnsben.. :yoparty

Arnold kör vad jag tror är en gammal Honda CB i Terminator, bra mycket coolare än HD:n i tvåan..

Det finns en svensk sjuttitalsrulle som inleds med en brutalt fräck och lång onboardsekvens genom kullerstensgränder med ett gäng gamla engelska twinnar. Kommer inte ihåg vad den heter..

Magnum Force, Clintan kör gammal jänkpolishoj.. Och i en gammal annan rulle kör han "lånad" Norton..

Även om jag inte sett den ska det väl förekomma något gammalt vrak i "Lawrence of Arabia"..
 
En film jag letat efter ett tag utan framgång är "Electra Glide".. Någon som vet var man kan få tag i den på DVD?

Såg den på TV för massa år sedan och gillade den.
 
Såg torque igår, eeeeh tror de att alla som åker hoj är totalt hjärndöda, tragisk rulle, vart riktigt sur.
Finns det någon bra hojfilm ni kan rekommendera?
 
batbike.jpg
:hihi

DSC00007.jpg


rätt lika va?? :D


EDIT: sorry att bilden på hayabusan var så stor...
 
Last edited:
....

Den AS dåliga Tourqe där kör dom en Gixxer och en mille som låter som en japs
(det e därför den suger.. dom lägger till "coolare" ljud på olika hojar...)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top