Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rike skrev:Körde inte Solan Gundersen(?) någon liten, läcker trike i "Flåklypa Grand Prix"? Denna milstolpe bland motorsportsfilmer...![]()
Finnes det så mangen svenske bidrag? va va va va?SuperSport skrev:Här snackar vi om Norges enda bidrag till filmhistorien![]()
Har du hört talas om Ingmar Bergman?ninja-mannen(c) skrev:Finnes det så mangen svenske bidrag? va va va va?![]()
Japp men jeg har ikke sett filmene hans. Sverige er bedre på film men jeg liker de nye filmene som "Kopps", "Den tredje vågen" etc.Micke_Lindstrom skrev:Har du hört talas om Ingmar Bergman?![]()
ninja-mannen(c) skrev:Finnes det så mangen svenske bidrag? va va va va?![]()
saik78 skrev:Det är kul med hojjar på film.
Tom C kör ju en gpz 600 i Top Gun.
SuperSport skrev:Ta inte så illa uppsverige har nog inte bidragit med så mycket mer i filmväg... men många skådespelare.
![]()
Men jag kom på ett till bidrag till filmhistorien från Norgeen av Star wars filmerna är ju delvis inspelad i Norge
![]()
ninja-mannen(c) skrev:Japp men jeg har ikke sett filmene hans. Sverige er bedre på film men jeg liker de nye filmene som "Kopps", "Den tredje vågen" etc.
kajlyl skrev:Sen kör John conner en 16växlad cross i Terminator2
Solid snake skrev:Och Norge är bättre på black metal, så är det.![]()
Thundercat skrev:Cool å cool... Men Pierce Brosnan kör ju BMW i nån av de senare Bondfilmerna. (The World Is Not Enough?)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |