HOJFRÅGA!! Bandit vs Gixxer vs ZX9.....

Chronic skrev:
2583685 Kul, fast de 20 hk pga av annan ljuddämparburk hade varit intressantare att få en förklaring till.
Jag fick +15hk med enbart ett billigt bolt-on och utan bestyckning. Vill du ha bevis? Betala bänkningen!

fazerfun skrev:
2585695
neas skrev:
2584784
fazerfun skrev:
2583891

En -92a....grattis :tummenupp :tummenupp vad gav du för den? Bilder?

Du får dokumentera projektet, kul vinterläsning om inte annat.
Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.

Förresten är det någon som har provat ett sidewindersystem, borde väl ta i ganska tidigt när man lutar?? Annars har ja hittat ett Murraysystem till den, men man vill kunna luta oxå!!

neas skrev:
2584784 Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.

Förresten är det någon som har provat ett sidewindersystem, borde väl ta i ganska tidigt när man lutar?? Annars har ja hittat ett Murraysystem till den, men man vill kunna luta oxå!!

Till en Gixxer är det bara V&H supersport som är det rätta!:tummenupp :yoparty

neas skrev:
2587625
fazerfun skrev:
2585695
neas skrev:
2584784 Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.

Ok, bra pris även om den är importerad.:tummenupp Fick 37k för min -91 i somras men den var i mint condition.

Håller med JT...hade ett Supersport på 91an....mr Vance och mr Hince sjunger bäst på en oljeeldad gixxer :yoparty

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8