HOJFRÅGA!! Bandit vs Gixxer vs ZX9.....

Chronic skrev:
2583685 Kul, fast de 20 hk pga av annan ljuddämparburk hade varit intressantare att få en förklaring till.
Jag fick +15hk med enbart ett billigt bolt-on och utan bestyckning. Vill du ha bevis? Betala bänkningen!
 
fazerfun skrev:
2585695
neas skrev:
2584784
fazerfun skrev:
2583891

En -92a....grattis :tummenupp :tummenupp vad gav du för den? Bilder?

Du får dokumentera projektet, kul vinterläsning om inte annat.
Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.

Förresten är det någon som har provat ett sidewindersystem, borde väl ta i ganska tidigt när man lutar?? Annars har ja hittat ett Murraysystem till den, men man vill kunna luta oxå!!
 
neas skrev:
2584784 Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.

Förresten är det någon som har provat ett sidewindersystem, borde väl ta i ganska tidigt när man lutar?? Annars har ja hittat ett Murraysystem till den, men man vill kunna luta oxå!!

Till en Gixxer är det bara V&H supersport som är det rätta!:tummenupp :yoparty
 
neas skrev:
2587625
fazerfun skrev:
2585695
neas skrev:
2584784 Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.

Förresten är det någon som har provat ett sidewindersystem, borde väl ta i ganska tidigt när man lutar?? Annars har ja hittat ett Murraysystem till den, men man vill kunna luta oxå!!

Ok, bra pris även om den är importerad.:tummenupp Fick 37k för min -91 i somras men den var i mint condition.

Håller med JT...hade ett Supersport på 91an....mr Vance och mr Hince sjunger bäst på en oljeeldad gixxer :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top