Fredde Meck
Ny medlem
Jag fick +15hk med enbart ett billigt bolt-on och utan bestyckning. Vill du ha bevis? Betala bänkningen!Chronic skrev:2583685Kul, fast de 20 hk pga av annan ljuddämparburk hade varit intressantare att få en förklaring till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick +15hk med enbart ett billigt bolt-on och utan bestyckning. Vill du ha bevis? Betala bänkningen!Chronic skrev:2583685Kul, fast de 20 hk pga av annan ljuddämparburk hade varit intressantare att få en förklaring till.
Så här ser skillnaden mellan enbart slip-on (blå kurva) och slip-on + ombestyckning och moddad luftburk (röd kurva) ut.Chronic skrev:2585708Så från enbart en slip-on ljuddämpare till helssystem, borrad luftburk och annan bestyckning...![]()
fazerfun skrev:2585695neas skrev:2584784Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.fazerfun skrev:2583891
En -92a....grattis![]()
vad gav du för den? Bilder?
Du får dokumentera projektet, kul vinterläsning om inte annat.
Förresten är det någon som har provat ett sidewindersystem, borde väl ta i ganska tidigt när man lutar?? Annars har ja hittat ett Murraysystem till den, men man vill kunna luta oxå!!
neas skrev:2584784Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.
Förresten är det någon som har provat ett sidewindersystem, borde väl ta i ganska tidigt när man lutar?? Annars har ja hittat ett Murraysystem till den, men man vill kunna luta oxå!!

neas skrev:2587625fazerfun skrev:2585695neas skrev:2584784Japp, kommer bilder så småningom.. Gav 25000, 3 ägare i Sverige men importerad, lagd väldigt lätt på vänster sida, skiter jag iofs i, så om någon fiskar kåpor får ni hojta till. Har ingen bild på hojen ännu.
Förresten är det någon som har provat ett sidewindersystem, borde väl ta i ganska tidigt när man lutar?? Annars har ja hittat ett Murraysystem till den, men man vill kunna luta oxå!!
Ok, bra pris även om den är importerad.Fick 37k för min -91 i somras men den var i mint condition.
Håller med JT...hade ett Supersport på 91an....mr Vance och mr Hince sjunger bäst på en oljeeldad gixxer![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |