Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0
De flesta är väl polare här inom SH, eller har jag fel?

Det sket sig helt plötsligt med vår planerade förfest i Shtlm, så nu är bara frågan var man kör det rejset? Dessutom blev det bara lilla frun och jag som far ner... Var det några som skulle ses lite tidigare (mellan mässa och Hard Rock alltså) som vill ha lite barhängsällskap så ropa till!

De flesta är väl polare här inom SH, eller har jag fel?

Det sket sig helt plötsligt med vår planerade förfest i Shtlm, så nu är bara frågan var man kör det rejset? Dessutom blev det bara lilla frun och jag som far ner... Var det några som skulle ses lite tidigare (mellan mässa och Hard Rock alltså) som vill ha lite barhängsällskap så ropa till!

VI är ca 20 pers som ska till Bronco bar och käka innan :)

Är nog många som kommer käka på Anchor också. En Sthlm's klubb vet jag kommer köra sin uppvärming där iaf :tummenupp

Snart e d PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!:banana :banana :tuttar :fyllisar :tummenupp

Vill bara förvarna om att det kan dyka upp norrbottningar på stället, så alla fjållträskare bör ta med sig knogjärnen för säkerhets skull.

Vill bara förvarna om att det kan dyka upp norrbottningar på stället, så alla fjållträskare bör ta med sig knogjärnen för säkerhets skull.

Knogjärn ? Har nog hört "Glove Sex Guy" med Rosenström o de där fjollorna norröver verkar ju gilla "lite hårdare tag".....:rolleyes:

Jefligt kul att det verkar komma så pass mycket folk från andra delar av Svea än bara Sthlm :tummenupp

Vad man märker när man pratar me folk i Sthlm är att dom flesta kommer att vara på andra fester än just den på HR. Mao stockholmarna flyr HR och lämnar plats åt dom tillresta :)

Vad man märker när man pratar me folk i Sthlm är att dom flesta kommer att vara på andra fester än just den på HR. Mao stockholmarna flyr HR och lämnar plats åt dom tillresta :)
Många sthlm's klubbar kör div förfester på olika håll, men de flesta - va jag hört, sluter upp på hrc. Ringde dit idag för att boka drinkbord, men det fanns inte ngt ledigt :/ så fullt lär det bli hur som helst. Sen har jag hört att hrc kommer dela ut 5000 flygblad på själva mässan :)

:fyllisar :tuttar :öl

Det är inte bara förfester klubbarna kör, det är ju fest hela natten på många ställen, jag tror att hrc har gått ur tiden för många sthlmare.. Ang drinkborden så är det väl bönderna som bokat upp dom för att få en säker plats när dom rest så långt, och en krog full av flk man inte känner är ju som villken kväll på stan som helst.. då är tex rappe festen ett bättre alternativ.

Det är väl bara vi som "inte är cooola nog"som kommer.

Hu så hemskt att träffa lite nytt folk med samma intresse....

Henrik

Det är inte bara förfester klubbarna kör, det är ju fest hela natten på många ställen, jag tror att hrc har gått ur tiden för många sthlmare.. Ang drinkborden så är det väl bönderna som bokat upp dom för att få en säker plats när dom rest så långt, och en krog full av flk man inte känner är ju som villken kväll på stan som helst.. då är tex rappe festen ett bättre alternativ.

Då tycker jag du går dit så har vi andra sketkul på hrc, neggo.

Lite ändrade planer och en omtänksam flickvän gör att jag nu kommer infinna mig på lördagens tillställning.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP