Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0
Har kollat igenom lite av filmerna som kommer rulla på skärmarna.. Vissa kan det här med att köra hoj, helt klart! :yoparty

För att folk blir så exalterade över att jag kommer, lika bra att minimera skadorna så gott det går, men samtidigt ändå meddela att jag kommer. :poppis

Exalterad vette fan men ta med dig Glenn så bjuder jag på öl. !

Jag kommer som vanligt, dum som man är, hela vägen från Åland för att närvara. :tungan
Hoppas att ni tar väl hand om mig så jag slipper ångra det. :D

Precis fått klartecken på att vi kommer premiärvisa en ny MCfilm också! Vilken det är får ni se under kvällen. Men, en känd Sthlm'are som visar vad han går för.. :yoparty

Hmm, jag skulle förresten som fattig student behöva någonstans att sova i morgon, lite sent ute vad gäller planeringen här känner jag och lite hjälp hade varit väldigt uppskattat. :näsblod

Hade tänkt ta tag i det där under festens gång i värsta fall och tror säkert att det löser sig, men är det någon som vet med sig att det finns en soffa eller liknande för mig att slagga på i morgon så hade ju det såklart känts bra att veta redan nu.

Tack på förhand, bjuder såklart på en bärs till den omtänksamme!:tummenupp

Hoppa inte från Västerbron denna gång bara, det börjar bli is. :D

Börjar bli is, då är det ju lugnt!

Petter hoppar på vintern.

Hmm, jag skulle förresten som fattig student behöva någonstans att sova i morgon, lite sent ute vad gäller planeringen här känner jag och lite hjälp hade varit väldigt uppskattat. :näsblod

Hade tänkt ta tag i det där under festens gång i värsta fall och tror säkert att det löser sig, men är det någon som vet med sig att det finns en soffa eller liknande för mig att slagga på i morgon så hade ju det såklart känts bra att veta redan nu.

Om du kommer och pratar med mig på festen imorgon och jag tycker att du verkar vara en snäll person så kan jag kanske fixa en sovplats åt dig. :fyllisar

Reespeekt!....fast ändå lite:dummer

Inser att här har man blivit för gammal. Hoppas ni ungdomar får det skoj
på cafet. Hjälper till lite genom att se till att mina två döttrar (singlar) kommer i stället:)

Reespeekt!....fast ändå lite:dummer

Inser att här har man blivit för gammal. Hoppas ni ungdomar får det skoj
på cafet. Hjälper till lite genom att se till att mina två döttrar (singlar) kommer i stället:)
Respect :Bugar ..Dom måtte vara väluppfostrade, lika mkt som svårflörtade :)

Steven Segal's fans kommer givetvis! :bow

Första biran intages väl vid 14 tiden på mässan!...sedan ett lungt o stabilt tempo resten av dan! :fyllisar

Steven Segal's fans kommer givetvis! :bow

Första biran intages väl vid 14 tiden på mässan!...sedan ett lungt o stabilt tempo resten av dan! :fyllisar

phett :yoparty

..själv kommer jag gå dit halvrak, ensam men halvstolt, dock sårbar men med videokamera - och förhoppningsvis bokföra några värre fyllon än mig själv.

filmen klipps, å kommer upp på sön :fyllisar :hihi :glömdet

...det får sätta standard inför officiell sh fest i gbg 2010 :yoparty

phett :yoparty

..själv kommer jag gå dit halvrak, ensam men halvstolt, dock sårbar

Jag har ju sagt åt dig att det inte är något liv att ta efter mitt leverne:mad:

...men med videokamera - och förhoppningsvis bokföra några värre fyllon än mig själv.

Neeeeeiiije!!1 :skrämd

:brynad

/J

Last edited:
Om du kommer och pratar med mig på festen imorgon och jag tycker att du verkar vara en snäll person så kan jag kanske fixa en sovplats åt dig. :fyllisar

Vad trevligt att höra, jag ska göra mitt yttersta för att framhäva mitt snälla fina jag. :)

Känner jag mig själv rätt så kommer jag varken bli dyngrak eller elak så det blir nog bra. Vi åker från Gbg nu iaf, tja!

Jag var rädd för detta!:hihi

Men självklart Jörgen, är du lika charmig som vanligt så får du mig kanske på soffan inatt. :banana

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...