Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0
Last edited:
jo, här bör det väl tillomed komma några goa gubbar från götet å kolla förbi =)

Klart man kommer. Måste ju höja medelåldern lite...=)

Festen har inget med något specifikt MCrelaterat forum eller företag att göra. Det är Hojfest, för alla!

Det är nog inte för alla då man säkert inte får ha väst på sig på HR.. iaf inte i götet e de tillåtet.. har inte vart på HR i sthlm på 16-18 år så jag har ingen koll där iofs.. har du koll?

Det är nog inte för alla då man säkert inte får ha väst på sig på HR.. iaf inte i götet e de tillåtet.. har inte vart på HR i sthlm på 16-18 år så jag har ingen koll där iofs.. har du koll?

Generellt sett får du inte ha nånting som associerar med "gängbehörighet", i Skåne o Götet vet jag att det efterlevdes förr i tiden, då jag jobbat i båda städerna. I Sthlm skall samma regler gälla, men vissa uteställen är inte så noga med det, har jag märkt genom åren här i Sthlm. Dock är det de reglerna som gäller, hur hårda de är på HR låter jag vara osagt..

Alla är välkomna, sen får man själv ansvara för att komma med "vårdad klädsel", där finns inget jag kan göra :tummenupp

Jag kommer även om jag inte har någon tröja =)

Som sagt, "vårdad klädsel".. Iofs. kommer nog vi boys uppskatta din klädsel, men vakterna vet jag inte hur dom kommer resonera om du kommer utan tröja?! Kanske ta med en tröja i väskan, bara utifall att? ;)

Vi ses där fulla och glada ;)

Precis! Skulle de komma nån som inte är glad så lär han/hon bli det mot slutet på kvällen vilket som :)

Kommer 2 lantisar till,dock bara 50% korv i detta sällskapet.
Kan väl offra sig att svinga en bägare off season.

Närå,ser riktigt fram emot mässan och allt runt i kring. :)

Henrik

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...