Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0
en dum fråga kanske men hur mycket folk rymmer Hard Rock? Där lär ju vara mer folk än bara sporthojsfolk.

Nu va inte jag där förra gången, så det finns säkert någon som vet bättre än jag men. Som jag förstod det så får SH-festen en egen lokal, våningen ovanför det vanliga stället. Hur många som kommer in där vet jag ej dock, men på bilderna så ser det ut att komma in ett par...

Nu va inte jag där förra gången, så det finns säkert någon som vet bättre än jag men. Som jag förstod det så får SH-festen en egen lokal, våningen ovanför det vanliga stället. Hur många som kommer in där vet jag ej dock, men på bilderna så ser det ut att komma in ett par...

(Magnus och Brasse mode on) FEL FEL FEL det är hela haket som gäller och det blir precis så där trångt och mysigt som det ska vara.:tummenupp
Har för mig att dom tar in ca350 pers.

(Magnus och Brasse mode on) FEL FEL FEL det är hela haket som gäller och det blir precis så där trångt och mysigt som det ska vara.:tummenupp
Har för mig att dom tar in ca350 pers.

så där ta brudarna på röven utan att hon kan gissa sig till vem det är-trång?

ahh då känns d som om d kommer ligga en hand på ens röv hela kvällen!:rolleyes:

Hmm, nu får du ta och slänga upp en bild så att vi i lugn och ro kan avgöra om det är önsketänkande från din sida eller inte. :rolleyes:

Du hittar säkert någon som kan hålla sin händer där hela tiden, så slipper du gissa vem/när. :D

Pucken verkar ju ha rutin på stället, han kanske ställer upp :tummenupp

Hmm, nu får du ta och slänga upp en bild så att vi i lugn och ro kan avgöra om det är önsketänkande från din sida eller inte. :rolleyes:

finns en fin bild i kill-tråden, o eftersom inget kommer lätt får du t o leta upp den sjlv. ;) :tummenupp

Ja kommer också med alla kommer nog lägga märke på min breaaaaaa skånska hehehehe dryyyyyg som fan heheheheh

Ja kommer också med alla kommer nog lägga märke på min breaaaaaa skånska hehehehe dryyyyyg som fan heheheheh

vi är ett helt gäng från skåne så du kommer inte vara den enda! :tummenupp

:yoparty Semestern godkänd så jag kan gå både på mässan och sen ut och parta :)

Jag tror de kanske kan bli förfest hos mej :rolleyes: men de beror på intresset av en sån :lol

nej nej, det heter PUUUUUTAAAA!! :tummenupp

Ja, jag tror inte du får något problem med att hitta någon som kan hålla handen där hursomhelst, det lär vara kraftigt underskott på tjejer. :D

Jag kommer inte att bevista tillställningen, men ser fram emot foton!

vi är ett helt gäng från skåne så du kommer inte vara den enda! :tummenupp

Gött! Vi e´ nog ett par Skaunepågar till som kommer dit.
Ska bli skoj & höra om det är nån som förstår vår fina dialekt! :D

Finns nog som sagt en hel del boys som kan ställa upp med sin hand, skåningar eller ej.. :nicka

Vart ska alla utomsocknes bo då? Jag har försökt ragga på Teo men jag tror han är upptagen med Jörgen :(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti