Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha... UNDERBART!![]()
No no, "PlumsAnna"![]()
Fan vad det var många som ska vara med på den listan då, jag hinner ju knappt med!![]()
Fan vad det var många som ska vara med på den listan då, jag hinner ju knappt med!![]()
Jag tar bara hojen till jobbet om jag ska ut och köra efter jobbet. Blir för jobbigt med grejer och hojfrisyr och skit annars![]()
Jag tar bara hojen till jobbet om jag ska ut och köra efter jobbet. Blir för jobbigt med grejer och hojfrisyr och skit annars![]()
Ditt skogstroll, en vacker dag kommer du få betala för det där!![]()
Åka på cykelbanorna får man väl göra med motarder också....??Är du slö och känner att f*siken jag vill åka hoj men det är för bökigt och slitsamt för hojen, köp en gammal hederlig 30-moppeTar dig fram överallt i och med att du får åka på cykelbanorna
![]()
Då vad då ett himla tjat på hojfrissa. Värsta kärring ju![]()
![]()
Hoppas att det är ok att jag hoppar in i tråden med en fråga.
Jag kommer söderifrån, söder om söder kan man säga.. Järna närmare bestämt och jobbar på Kungsholmen. Efter ett par års hojuppehåll har jag nu äntligen börjat köra igen och har för avsikt ta monstret till jobbet istället för bilen de dagar det funkar.
Än så länge har jag bara kört en gång och valde då att köra i bussfilen istället för att knixa mig fram mellan köerna. Jag är ju lite ringrostig och har aldrig gillat att köra mellan köer som inte står stilla utan drar lite växelvist i olika tempo.
Nån som har nån koll på vad polisen brukar tycka om att man snor lite plats i bussfilen (jag vet att man inte får köra där).
Jag kommer söderifrån, söder om söder kan man säga.. Järna närmare bestämt och jobbar på Kungsholmen. Efter ett par års hojuppehåll har jag nu äntligen börjat köra igen och har för avsikt ta monstret till jobbet istället för bilen de dagar det funkar.
Än så länge har jag bara kört en gång och valde då att köra i bussfilen istället för att knixa mig fram mellan köerna. Jag är ju lite ringrostig och har aldrig gillat att köra mellan köer som inte står stilla utan drar lite växelvist i olika tempo.
Nån som har nån koll på vad polisen brukar tycka om att man snor lite plats i bussfilen (jag vet att man inte får köra där).
Ja, som sagt, det är ok med mopeder därÅka på cykelbanorna får man väl göra med motarder också....??
1. Man måste inte köra om.
2. Man får sätta ner foten.
jag pendlar varje dag mellan gärdet och fridhemsplan när det är säsong, vägrar missa en chans att köra hoj! =) Och så blir man ju så dutti på att krypköra!
Trafikreglerna blir man ju lite liberal inför, jag menar vad ska polisen göra om du knixar mellan köerna? Sätta på blåljuset och sitta kvar i sin plats i bilkön? Alternativt lämna bilen och springa ikapp dig?
Du kommer tycka det är så smidigt att hojpendla den sträckan, och med tiden blir du skickligare på att zickzacka. Ha en härlig säsong!
De följer efter dig på vägrenen och slår på blåljusen efter korsningen..
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |