Hojen såld...

abstruse skrev:
Blindstyre! Det är ju det jag skriver: "I det här fallet vete dock katten... " :rolleyes:
Kommer du ihåg så bra det gick när jag bogserade runt dig i våras på Falken, efter många varv så fick du dock övermod samt storhetsvansinne och körde förbi och vips så blev det lecabollhavet för Apstruten.

Bifogat

• abs_micke.jpg
    abs_micke.jpg
    63.5 KB · Visningar: 51
GSXR1100R skrev:
Kommer du ihåg så bra det gick när jag bogserade runt dig i våras på Falken, efter många varv så fick du dock övermod samt storhetsvansinne och körde förbi och vips så blev det lecabollhavet för Apstruten.

Det var skönt att lägga sig och sträcka ut de gamla benen. Dock uteblev den beställda paraplydrinken. (Emellertid var det sand och inga lecakulor på Falken.)

abstruse skrev:
Det var skönt att lägga sig och sträcka ut de gamla benen. Dock uteblev den beställda paraplydrinken. (Emellertid var det sand och inga lecakulor på Falken.)
Konstigt att när man kommer med fakta och bildbevis så tystnar valmers & co.....

GSXR1100R skrev:
Konstigt att när man kommer med fakta och bildbevis så tystnar valmers & co.....
Vilka jävla fakta? Vilka jävla bildbevis? Det här är inte mytomantråden, gubbe. :mad:

valmers skrev:
Vilka jävla fakta? Vilka jävla bildbevis? Det här är inte mytomantråden, gubbe. :mad:
20% som dök i sandfållan på första Falkens första vårträning, kalla däck greppar dåligt som du vet vid detta laget...

GSXR1100R skrev:
20% som dök i sandfållan på första Falkens första vårträning, kalla däck greppar dåligt som du vet vid detta laget...
Jo, det vet jag, men du måste keep rubbin' it in? :mad:

Mattias skrev:
Jag har lite svårt att begripa varför man går och köper en standard-R6 och vedbodtrimmar, köper extrafälgar och kåpor och jox, när det blir dyrare och inte i närheten av lika bra som en "ex-hoj".

Vadå bygger om :va
Här är min hoj, helt original och orörd, en riktig vinnarhoj :D :D

Bifogat

• R6an.jpg
    R6an.jpg
    73.5 KB · Visningar: 56
abstruse skrev:
Hallå här! I det kontrakt jag fick läsa igenom stod ingenting om vare sig Honda eller EM. Man kunde istället läsa om fabrikskittade gröna monster, Rob Zombie team theme och horder av paraplyflickor. Försöker ni blåsa mig va? VA?!? :fatta! :va
Du minns det säkert inte, men du skrev på när Jalle och jag söp ner dig med värmlänsk dunksprit; förhandlingar med EMR:s Executive Management sker över fina 60/40-förfriskningar i sann EM-anda. En och annan dimridå kan säkert ha lagts ut, hur fan ska Jalle och jag kunna minnas det?

Fulkittningen sker i Jalles garage, oroa dig inte.

Så här ser EMR:s teamkläder ut förresten:

Bifogat

• Eddie.jpg
    Eddie.jpg
    21.5 KB · Visningar: 30
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...