abstruse skrev:*host* Två frågor:
Har Papunen kvar sin '03-Kawa?
Vad är länken till den norska sidan med RR-hojar till salu?
Racing.no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:*host* Två frågor:
Har Papunen kvar sin '03-Kawa?
Vad är länken till den norska sidan med RR-hojar till salu?
abstruse skrev:Försök inte få mig till att göra något dumt nu. Jag skulle se störtlöjlig ut med en klädnypa på näsan. (Värren än vanligt...)![]()
...men visst vore det kul att smiska Gubbstrutten...![]()
Men jag suger ju på att meka? Iofs vore det kul att gå upp kl 8.01 och väcka alla andra med det där dj*vla tokvarvandet...![]()
Ack och ve! Dessa livets svåra val...
Mike the bike skrev:Du kan ju för fn inte börja köra blårök...
Dessutom låter de för jävligt..

Äh, så säger du bara för att du inte har råd att köra riktig racer.Mike the bike skrev:Du kan ju för fn inte börja köra blårök bara för att jag tog hojen för dig.
Då känner ju jag mig skyldig på nåt sätt och kan knappast leva med ett sådant beslut.
Dessutom låter de för jävligt.![]()
/M
Bingo skrev:Äh, så säger du bara för att du inte har råd att köra riktig racer.
Mike the bike skrev:Det är ju just det jag har gjort.
Inget drar de gröna!!
Men alla som inte tror det är en riktig racer är välkomna att ligga bakom mig kommande säsong och torka gummi från visiret tills armarna krampar.![]()
oFFkeFF skrev:Seså, nu när du köpt en långsam hoj, när skulle dina ss-moddade gixxrar dyka upp?![]()
Mike the bike skrev:Men men Kawa har ju lite mer pulver redan från början, till skillnad mot Sukkorna, så det krävs nog inte mycket för att hamna i täten.
/M
Mike the bike skrev:...så det krävs nog inte mycket för att hamna i täten.
Mike the bike skrev:Det är ju just det jag har gjort.
Inget drar de gröna!!
Men alla som inte tror det är en riktig racer är välkomna att ligga bakom mig kommande säsong och torka gummi från visiret tills armarna krampar.![]()

abstruse skrev:Efter en extra "tur" fram och tillbaks så köpte intressenten jag hade kontakt med för ett tag sedan Kawan idag.

oFFkeFF skrev:Segt![]()
Frågan är vad du ska göra åt chassit![]()
![]()
Nyteknik skrev:Vad har du att luta dig emot som backar upp ditt tuffa snack?![]()
![]()
Mike the bike skrev:Vad skulle behövas menar du??
Mike the bike skrev:Jag kör med en taktik som kallas Will Over Skill, funkar alltid.
/M![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |