Hojen omkullsparkad!

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ort
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Ibland blir man ju så jävla heligt förbannad och just nu är ett sådant tillfälle!

Håller på att plugga för fullt o då är man ju inte direkt den rikaste människan som vandrar på denna jord. Vad gör man då om inte knäcker extra och betalar sin skatt snällt för att få loss några ytterligare korvören!

Så även denna natt, sitter uppe på psyket natten igenom och ser timmarna masa sig fram medans man kollar lite på tv, surfar lite, läser lite och allt annat man kan komma på för att få tiden att gå.

Framåt halv 5 e man inte i rökrummet och vad ser man då om inte ögonstenen LIGGANDES nere på parkeringen. "Hmm.. detta är inte rätt, jag lämnade den stående och ingen orkan har dragit fram inatt!" tänker man då och fattar ju rätt snabbt att den måste fått hjälp att ramla!

Knallar ner och det första man ser är ett skoavtryck på tanken, jippi! Summan av kardemunnan blev lindrigare än det skulle behöva vara, blinkers fram o bak paj, kopplingshandtaget brytits av somt viss krökning på avgasröret på fallsidan. Inga brytmärken på varesig lås eller tändningslås.

Nån jävel har helt enkelt gett den en rejäl känga o sen knallat därifrån! Döööööööööööööööööö!!!!

Vissa saker binder oss hojåkare samman över hojtypsgränserna och totalt onödig skadegörelse, utsätta oskyldiga för risker och liknande saker är exempel på det.

Jag lider med er alla som blivit drabbade värre och lindrigare än mig.

Det är ett sjukt samhälle vi lever i.
 
Last edited:
Psyket sa du? Koppla ett par intagna och låt dem vakta hojen :tummenupp

Riktiga avskum som gör en sån sak... lider med dig!
 
Som sagt, det e ett sjukt o slappt samhälle.
Undrar om personen som visade hur stark han va genom att sparka omkull mc'n lägger lika mycket energi på jobbet...men han har säkert inte lyckats att få något..
synd att fanskapet inte snubblade och fick mc'n över sej men man kan ju hoppas att han vrickat foten. :kryckor

Tur att skadorna inte blev värre på bågen.
 
det är bara att lämna in hojjen till c.s.i så söker de upp gärningsmannen...simpelt sen är de bara att likvidera personen..
 
Looped skrev:
2481567 Psyket sa du? Koppla ett par intagna och låt dem vakta hojen :tummenupp

först behöver dom instruktioner för att kunna göra ett bra jobb, berätta en dramatisk och äventyrlig historia som avslutas med "den heliga graalen har nu tagit formen av MCn som står därute och ni får i uppdrag att skydda den, går den sönder eller repas så kommer jorden att gå under!, så skydda den med liv och lem mot allehanda inkräktare"
 
KGK skrev:
2482087 först behöver dom instruktioner för att kunna göra ett bra jobb, berätta en dramatisk och äventyrlig historia som avslutas med "den heliga graalen har nu tagit formen av MCn som står därute och ni får i uppdrag att skydda den, går den sönder eller repas så kommer jorden att gå under!, så skydda den med liv och lem mot allehanda inkräktare"
Glöm inte tala om att det är du som är Graalens väktare, så att de inte hindrar dig åxå...
 
Hardrock Ragge skrev:
2481563 Ibland blir man ju så jävla heligt förbannad och just nu är ett sådant tillfälle!

Håller på att plugga för fullt o då är man ju inte direkt den rikaste människan som vandrar på denna jord. Vad gör man då om inte knäcker extra och betalar sin skatt snällt för att få loss några ytterligare korvören!

Så även denna natt, sitter uppe på psyket natten igenom och ser timmarna masa sig fram medans man kollar lite på tv, surfar lite, läser lite och allt annat man kan komma på för att få tiden att gå.

Framåt halv 5 e man inte i rökrummet och vad ser man då om inte ögonstenen LIGGANDES nere på parkeringen. "Hmm.. detta är inte rätt, jag lämnade den stående och ingen orkan har dragit fram inatt!" tänker man då och fattar ju rätt snabbt att den måste fått hjälp att ramla!

Knallar ner och det första man ser är ett skoavtryck på tanken, jippi! Summan av kardemunnan blev lindrigare än det skulle behöva vara, blinkers fram o bak paj, kopplingshandtaget brytits av somt viss krökning på avgasröret på fallsidan. Inga brytmärken på varesig lås eller tändningslås.

Nån jävel har helt enkelt gett den en rejäl känga o sen knallat därifrån! Döööööööööööööööööö!!!!

Vissa saker binder oss hojåkare samman över hojtypsgränserna och totalt onödig skadegörelse, utsätta oskyldiga för risker och liknande saker är exempel på det.

Jag lider med er alla som blivit drabbade värre och lindrigare än mig.

Det är ett sjukt samhälle vi lever i.


måste säga att ja lider m dig!!
faan va ja hatar sånt!!
 
På en fest sparkade en kille som VAR på festen in lyktglaset på en bil ståendes utanför. Bredvid killen som kickade stod ägaren till bilen. Han väntade inte en sekund utan matade på årets raka höger rätt på näsan.

Helt spontant sparkar han in glaset. Ovetandes om att en av killarna han pratar med ÄGER bilen!

Krossad näsa OCH betala skadorna blev summan för den sparken.

/H
 
Jävligt tråkigt! Tur att det inte vart värre ändå.. Men det finns FÖR MYCKET DRÄGG!!! Skottpengar på såna människoapor! :mad:
 
Henning! skrev:
2484835 På en fest sparkade en kille som VAR på festen in lyktglaset på en bil ståendes utanför. Bredvid killen som kickade stod ägaren till bilen. Han väntade inte en sekund utan matade på årets raka höger rätt på näsan.

Helt spontant sparkar han in glaset. Ovetandes om att en av killarna han pratar med ÄGER bilen!

Krossad näsa OCH betala skadorna blev summan för den sparken.

/H


haha.. fy fan om man fått vara med o se det :D
 
Henning! skrev:
2484835 På en fest sparkade en kille som VAR på festen in lyktglaset på en bil ståendes utanför. Bredvid killen som kickade stod ägaren till bilen. Han väntade inte en sekund utan matade på årets raka höger rätt på näsan.

Helt spontant sparkar han in glaset. Ovetandes om att en av killarna han pratar med ÄGER bilen!

Krossad näsa OCH betala skadorna blev summan för den sparken.

/H

Haha! Så jävla rätt!

Skönt att iaf viss rättvisa skipas här i världen! :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top